Nu Online
Momenteel zijn er 440 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend weekend !!

9-8-2012 22:13:38
Ik krijg al kriebels als ik er gewoon maar aan denk .
Dit weekend gaan we " onze getuigen " vragen :-)
Het is misschien onozel maar ik vind het echt spannend.
Niet dat ik er aan twijfel dat er een één van de twee nee daat zeggen hoor maarja het blijft toch afwachten .
We hebben eigelijk allebei goed moeten zoeken in onze vriendengroep!!
Want "echte" vrienden zitten er maar weinig tussen . We hebben allebei al een beetje pech gehad met onze vriendengroep!!
Maarja !!
Morgen ( vrijdag dus ) hebben we " mijn getuigen" Inge met haar gezinnetje uitgenodigd om een BBQ'tje doen .
Zondag komt Joris "zijn getuigen" Kris met zijn gezinnetje.
Ik kijk er echt naar uit ..
Duimen dus ..

Groetjess xx

sarah
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 606

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik9-8-2012 22:16:12

Spannend, is toch altijd een mooi moment! Ik denk dat je ook vooral benieuwd bent naar de reacties... Die zullen heel blij zijn dat jullie hen hebben gekozen, want het is tenslotte toch een hele eer hè!

Saar
7-9-2013
 Meld misbruik9-8-2012 22:51:28

Ik heb niet echt moeten twijfelen wie te vragen, hoor. Het was nogal duidelijk. Alleen, ik heb het nog gevraagd. Ik hou het voor een fijn kerstgeschenkje.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 8:02:05

Dat wordt een fijn weekend !!
@ Saar: ik heb het ook met Kerst gevraagd!

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik10-8-2012 14:47:47

wij willen er ieders twee,vier dus

hij onze buren,een homokoppel...waarom allebei...we vinden ze allebei schatten!!!

en ik ,mijn schoolvriendin van de lagere school,zij is de echte getuige want ze was bij de "blind date"

en als tweede wil ik mijn hartsvriend ,vertrouwenspersoon,hij is ook homo...

Leslie
29-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 16:33:28

Jaaaa dat is kei spannend! Ik heb toen heel de tijd naar hun gezicht gekeken om te zien hoe ze zouden reageren :P
Zalig om te zien hoor!

Het is ook een beetje een emotioneel moment vind ik, want het is toch een hele eer dat je hen vraagt.
Geniet ervan!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...