Terug naar overzicht
Ik ga dit meevolgen, ben hier ook naar op zoek
Heyla, ik heb bij The Weddinggiftshop opstrijkbare Strassteksten gekocht. Je hebt een pakket met 'Bride' en 'Just Married'. Ze zijn nu zelfs in de aanbieding. http://www.weddinggiftshop.nl/op=op!/2-opstrijkbare-str...
Hehe Alessia, ik ging net de link die ik destijds bij jou heb gelezen hierop plaatsen !!!Ze staan ook op mijn verlanglijstje!
Ze zijn echt wel leuk, ik heb ze hier langs mij liggen. Ik wou eerst een topje kopen en die daarop strijken...maar ik heb me dan een broekpak aangeschaft die echt super makkelijk is, maar te duur om iets op te strijken waardoor ik het niet meer kan aandoen. Dus ik denk dat het bij mij een handdoek gaat worden of een dun sjaaltje en de 'just married' op een of andere strandtas of strandlaken! Levering is trouwens ook heel goed en correct.
Die stickers zijn echt niet duur, jammer dat de verzendkosten het 3dubbel zijnvan de stickers als ik niets anders meer bestel.
Deze link is super :-D
@Jolien: waarom bestel je er dan niet wat meer en verkoop je de rest online of aan andere forumdames? ;)E.
Dat zou ik wel willen, maar dan moet ik zeker zijn dat ze verkocht geraken hè :)
ik zou er ook wel willen, dus er is al 1 paar verkocht!!
Ik doe ook mee hoor! Je kan me hiervoor mailen op rebecca.saelens@eandis.be
Dan doe ik ook wel mee! :)sarah.vandesande@minfin.fed.be
Hoi damesIk heb mijn trainingspak gekocht via Etsy.com, je kan het personaliseren op alle mogelijke manieren bij mij staat er:vooraan BrideAchteraan: 25-08-2012 Mrs De Temmermanen vooraan op de broek: mmm'chéri (koosnaampje)het was een super service en bij het verzenden hebben ze er iets anders opgezet zodat ik geen extra douanekosten hoefde te betalen.Nu vind ik alleen niet onmiddellijk de naam terug.
Ik heb er nog eens over nagedacht, maar vind het ergens een beetje te zot om dat ergens op te strijken en dat je het dan niet meer kan aandoen. Ik zie dat er genoeg kandidaten zijn, dus dan kan iemand anders het misschien bestellen?