Terug naar overzicht
gastenboek, enveloppendoos, CD met muziek voor de mis (én CD uittesten in de ker op voorhand), menukaarten, tafelnaamkaarten, speeches, proefmake-up?, kapper voor de kindjes en bruidegom afspraak maken, al es nadenken over een SOSkitje, schoenen inlopen, trouwgeloften schrijven, muziek playlist voor DJ maken, fotoloactie zoeken"hap naar adem"da's het eerste wat ik nog niet zie staan
Denk dat Rebecca een mooie opsomming heeft gegeven... Het begint eindelijk in te korten eh! Begin serieus te verlangen! Denk dat wij ongeveer op hetzelfde schema zitten behalve dat wij al gastenboek, bedankjes, eerste schets tafelverdeling, tafelbanming al hebben. Maar wel nog geen proefkapsel en make up.
Het begint inderdaad te korten en ook wel spannend te worden... :)Enveloppedoos hebben we ondertussen ook al gevonden. De eerste schets van de tafelschikking begin ik woensdag alvast aan. Benaming van de tafels heb ik nog niet. Ik zoek een leuk idee, maar ben inspiratieloos... Had eerst gedacht om onze twee hobby's te mixen (skiën en paardrijden) maar achteraf gezien weet ik niet of dat echt haalbaar is...Indien nog iemand tips heeft, vuur maar af :)Gastenboek zou ik graag vervangen door zo'n boom waar mensen dan kaartjes kunnen inhangen. Heeft er iemand een idee waar je zoiets kan vinden en wat de kostprijs is?
Wij zijn onlangs naar een trouwfeest geweest waar het thema 'Liefde is' ook voor de tafelschikking had gediend. Iedereen kreeg een kaartje met een afbeelding. Op de tafels stonden deze dan uitvergroot. Zo wist iedereen waar plaats te nemen. Dit is natuurlijk niet meer zo origineel.Wij zijn aan het brainstormen en hebben voorlopig gekozen om met film te werken. De gasten zullen een cinematicket krijgen met daarop de naam van een film. De DJ draait dan de soundtrack bij het binnenkomen van de zaal.Voor het gastenboek: ik denk dat zo een wensboom zelf kan gemaakt worden. Een vaas met wat siertakken en kaartjes maken met lintjes aan. Wij hebben gekozen voor een 'gastenbord'. We hebben een kleine schildersezel gekocht met een kurkbord en zullen kaartjes maken zodat de gasten een tekst kunnen opprikken. Dat bord blijft dan nog even in onze woonkamer staan. Later kunnen de kaartjes bewaard worden in een doos.
Hey Sarah,Even een vraagje: ondanks dat het al enkele jaren geleden is, en de prijzen dus zullen gestegen zijn, hoeveel heeft je feest in Hof Ter Velden gekost en voor hoeveel personen was dit? Bedankt voor je antwoord! :)