Terug naar overzicht
hoi,Inderdaad al veel gepland en beslist! Ik vind die voorbereidingen echt leuk.Alleen zou die datum wat vlugger dichterbij mogen komen! :-)Ik heb onlangs mijn naamkaartjes besteld, ringkussentje en bijhorend gastenboek.Decoratie voor de tafels op het avondfeest en de ringen zijn ook een week of twee besteld. De liedjes voor in de kerk zijn doorgestuurd naar onze zanger.Maar er moet nog zoveeeeel gebeuren! En wij gaan ook nu zaterdag onze foto's gaan nemen voor de uitnodeging :-) (het als al 4 keer verplaatst wegens slecht weer :(... ) dus hopelijk lukt het morgen wel!Veel succes met de voorbereidingen!
Dag Jana,morgen zal het allesinds een heel warme dag worden zeggen ze:)!Amai jullie zitten ook wel al ver dan, de ringen gaan wij nog een maand of 3 mee wachten denk ik.Gastenboek heb ik ook al!Het is nog een eind tot onze dag maar het zal er echt wel heel snel aankomen hoor!Ik vind het best wel tof dat het nog een eindje is, die periode van verloofd zijn is ook wel tof hé :)?Debbie
Debbie, wat ga je juist doen van naamkaartjes?De tijd vliegt eigenlijk wel he alhoewel het nog een 8,5 maand is
Debbie, Ik hoop het! Maar het ziet er wel naar uit dat het een mooie dag zal worden! We hebben ze nu al besteld om de kosten wat te spreiden zo dat het niet allemaal volgend jaar is. Al op trouwkleedjesjacht geweest? Inderdaad,we zijn verloofd van vorig jaar en toen leek het nog eeuwen ver, maar nu komt het al wat dichter doordat je ook al veel meer kan regelen. En ik denk ene keer als ik mijn trouwjurk ga kiezen dag ik dan echt het gevoel ga hebben dat het niet meer zo lang zal zijn. De periode van verlloofd zijn is zeker leuk, maar als je al 8 jaar samen bent en die verloving van vorig jaar dateert dan mag het wel eens gebeuren :) Hopelijk heb je heel mooie foto's voor de uitnodegingen!! Groetjes
Ik ken het gevoel Jana, ben verloofd sinds 23 juli 2011. Ondertussen wel getrouwd voor de wet maar het is toch zwaar aftellen naar dé dag die voor ons symbolisch onze trouwdag is.
Rebecca, als ik heel eerlijk mag zijn hè dan is het trouwen voor de kerk voor mij belangrijker of voor de wet. Daar is het tekenen en terug buiten, maar in de kerk kan je het zoveel persoonlijker maken! Wij trouwen ook op een andere dag voor de wet hoor. Ik vond het wat anders te druk op een dag. Nu gaan we kijken om een week of twee ervoor te trouwen voor de wet met beperkte kring dan.
Je bent van in de buurt dacht ik hé (ik ben van Snellegem - Jabbeke)? In welke kerk trouw je? Ik in Vlissegem
Jabbeke, ik ben eigenlijk afkomstig van Beernem (niet zo ver van jou dus) maar nu woon ik in de Westhoek, mijn ventje achterna he. Ik heb mijn jurk al gekocht ja, in de La Sposa Outlet in Beveren Leie.Als ik het goed voorheb is Rebecca daar ook al geweest? Oke ja, dan begrijp ik het wel als jullie al 8 jaar samen zijn ;) en in Rebecca haar geval al verloofd van 2011 :)!. Wij zijn nu iets meer dan 3,5 jaar samen en wonen 1 jaartje samen.Groetjes!
Juist ik heb daar mijn kleedje gekocht voor de wettelijke trouw. De moeite om naar daar te gaan hoor! Het kleed voor the big day heb ik ondertussen ook al gekocht bij Cony in Aalter.Ik voel dat er een moment gaat zijn dat ik de voorbereidingen kotsbeu ga zijn maar voorlopig is het nog volop genieten!!