Terug naar overzicht
Als je Facebook hebt kun je eentje gratis krijgen bij Koonings bruidsmode: https://www.facebook.com/KooningsBruidsmode?ref=ts
Of anders bij de Veritas GroetjesKim
Hey Alessia, Enkel via facebook? Dat is jammer want daar zit ik niet op. Ik zit voor het werk alle dagen achter mijn pc en zie dat in mijn vrije tijd niet zitten. Behalve het forum natuurlijk :-)
Enkel via fb ja... Ik kan ook altijd voor jou de gegevens invullen. Je mag altijd privé je gegevens en adres doorsturen, als je wilt natuurlijk anders vind je dat ook bij de hunkemoller.
Hey Anja Ik krijg er volgende week blauw-witte binnen. Stuur me gerust een mailtje op jessica@glitglam.be en dan stuur ik je een foto door. GroetjesJessica
ok Jessica hou er dan 1 blauwtje en 1 witte voor mij opzij,breng ze maar mee bij de proefmake-up
Ik heb de mijne gevonden in de hunkemuller...
Dank u, Alessia! Ik heb facebook en heb het ingevuld. Ik had er ook nog geen. Ik ben eens benieuwd. :)
Stuur je me je mail ook even, ik kan blijkbaar je privé mail niet beantwoorden. Ik heb je mail nodig voor je gegevens in te vullen. Groetjes.
Heb net ook de kousenband aangevraagd mercikes van de tip !!
Kousenband al ontvangen!!!!!!!!!!!!