Terug naar overzicht
Amai, da's een dikke oef zeg en 2 vliegen in 1 klap: misboekje én pastoor.Het leuke kan nu beginnen: uitnodigingen uitdelen en de vele oohs en aahs bij het ontvangen ervan!
super dat het is goed gekomen! ik zeg het nog eens 'wauw een kathedraal' Kan veel volk in dus spreek je fb-vrienden maar aan
Er zullen wel veel toeristen kijken ook! Maak maar een spectaculaire entree he !!
jah forumleden mogen ook altijd komen kijken hoor ;-) hoe meer volk hoe liever
Eind goed al goed en ze leven nog lang en gelukkig!!
Oh super Sara!!!Inderdaad, nu kunnen jullie verder 'afwerken' é...echt super nieuws!!groetjes
Leuk toch dat jullie kunnen trouwen in een kathedraal..............................
Ooh zo'n leuk nieuws, Sara! Ik zat echt met u in toen ik uw bericht las! Nu kan je zonder zorgen beginnen aftellen naar jullie mooiste dag!
wij wachten ook nog steeds op antwoord, moeilijk telefonisch te bereiken, antwoord niet op mails... ik hou er niet zo van... we hebben nog tijd maar hebben nog verschillende zaken in het verschiet, we gaan ze ook zelf printen en maken... hoop dat er snel verandering in komt hoor.Blij voor jullie dat het allemaal inorde is gekomen!gr.
@ Fairytale; Ik ken het gevoel.. Wij trouwen een maand eerder en hebben buiten dat hij bevestigd heeft dat het kan doorgaan ook nog niets gehoord en antwoord ook zelden op zijn mails.. Is echt lastig. Ik probeer me nog niet te veel zorgen te maken omdat het nog lang is en ik denk dat ze nu nog druk bezig zijn met de 2012-bruidjes. :) Maar het is idd niet zo prettig!!
Super Sara! Van bij mijn papa thuis, heb je een mooi zicht op de kathedraal. Ik zal aan je denken :-)