Nu Online
Momenteel zijn er 467 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pastoor-einde van het verhaal

10-8-2012 15:33:27
medeforummers, hier een heel gelukkig bruidje. Na een paar zeer zenuwslopende weken is het pastoor verhaal eindelijk tot zijn einde gekomen. We hebben een pastoor en we trouwen nog steeds in dezelfde kerk!

Voor de mensen die niet kunnen volgen, even kort schetsen wat er gebeurd was:
wij hadden de kathedraal in antwerpen vastgelegd en al afgesproken met de pastoor en veel was al in orde tot op een bepaald moment radiostilte, geen reactie meer. Na een tijdje dan te weten gekomen dat onze pastoor gestopt was omdat hij zijn celibaat niet aankon. Gebeld dan met de andere pastoor van de kathedraal en hij zag het in eerste instantie niet zitten en suggereerde dat we iemand zelf moeten zoeken. Ik op zoek gegaan, wel pastoors lezen geen emails of beantwoorden geen telefoontjes want ik kreeg van niemand reactie. Tot een paar weken terug ik opnieuw een mail kreeg van de andere pastoor van de kathedraal dat hij het wel wil doen, dusssss vandaag afgesproken en het is allemaal in orde. we moeten misschien wel opnieuw ons huwelijksdossier beginnen maar dat vind ik nu niet zo een probleem. Ik heb dan ook meteen mijn misboekje laten keuren en dat was eigenlijk op een paar kleine dingen na perfect JIPPIE. Nu kunnen we eindelijk de uitnodigingen uitdelen.

Sara
6-10-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 490

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 15:44:56

Amai, da's een dikke oef zeg en 2 vliegen in 1 klap: misboekje én pastoor.
Het leuke kan nu beginnen: uitnodigingen uitdelen en de vele oohs en aahs bij het ontvangen ervan!

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik10-8-2012 16:00:46

super dat het is goed gekomen! ik zeg het nog eens 'wauw een kathedraal' Kan veel volk in dus spreek je fb-vrienden maar aan

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik10-8-2012 16:12:35

Er zullen wel veel toeristen kijken ook! Maak maar een spectaculaire entree he !!

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik10-8-2012 16:25:57

jah forumleden mogen ook altijd komen kijken hoor ;-) hoe meer volk hoe liever

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik10-8-2012 17:41:15

Eind goed al goed en ze leven nog lang en gelukkig!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik10-8-2012 18:22:26

Oh super Sara!!!
Inderdaad, nu kunnen jullie verder 'afwerken' é...echt super nieuws!!

groetjes

frida
6-2-2010
 Meld misbruik10-8-2012 19:34:09

Leuk toch dat jullie kunnen trouwen in een kathedraal..............................

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik10-8-2012 20:55:39

Ooh zo'n leuk nieuws, Sara! Ik zat echt met u in toen ik uw bericht las! Nu kan je zonder zorgen beginnen aftellen naar jullie mooiste dag!

Fairytale
8-6-2013
 Meld misbruik10-8-2012 20:59:28

wij wachten ook nog steeds op antwoord, moeilijk telefonisch te bereiken, antwoord niet op mails... ik hou er niet zo van... we hebben nog tijd maar hebben nog verschillende zaken in het verschiet, we gaan ze ook zelf printen en maken... hoop dat er snel verandering in komt hoor.

Blij voor jullie dat het allemaal inorde is gekomen!
gr.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik10-8-2012 21:18:43

@ Fairytale; Ik ken het gevoel.. Wij trouwen een maand eerder en hebben buiten dat hij bevestigd heeft dat het kan doorgaan ook nog niets gehoord en antwoord ook zelden op zijn mails.. Is echt lastig. Ik probeer me nog niet te veel zorgen te maken omdat het nog lang is en ik denk dat ze nu nog druk bezig zijn met de 2012-bruidjes. :) Maar het is idd niet zo prettig!!

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik10-8-2012 22:08:14

Super Sara! Van bij mijn papa thuis, heb je een mooi zicht op de kathedraal. Ik zal aan je denken :-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...