Nu Online
Momenteel zijn er 204 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Spannend straks mijn getuige vragen!

10-8-2012 15:54:46
Hey bruidjes, Vanavond ga ik Vragen aan een goede vriendin/collega of ze mijn getuige wilt zijn. Ben zo nerveus, ik twijfel zelfs wanneer op welk moment ik het haar moet vragen. Haar vrouw weet het al dus super spannend. We gaan bbq doen en. Met het dessert een chocoladefondue zal ik het haar vragen. Ik had gedacht om haar haar handtekening te laten zetten op een papiertje en dan vragen of ze dit nog eens wilt doen op onze trouwdag. Nog een vraagje eigenlijk is 1 getuige per persoon genoeg? Groetjes xxx

edith
29-6-2013
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 605

jana
15-6-2013
 Meld misbruik10-8-2012 16:00:11

Ze zal zeker verrast zijn! Ik herinner her nog van onze getuigen! Zo fier dat ze waren! Je hebt met een getuige elk genoeg . Je mag er twee per persoon hebben dacht ik, maar dit is zeker niet verplicht! Veel succes vanavond! Groetjes

Kim
18-5-2013
 Meld misbruik10-8-2012 16:23:02

amai. Spannend zeg. Ik vraag het morgen aan mijn getuige. Ik doe het met een vacature die ik gevonden heb op internet (met hier en daar wat aanpassingetjes) en geef een gepersonaliseerde balpen. Maar uw idee vind ik ook nog wel supertof :D

edith
29-6-2013
 Meld misbruik10-8-2012 17:24:30

Ik ben nu aan het nadenken om nog iets te maken op pc vlug met een tekst erop en dat ze de achterkant haar handtekening zet en dan omdraait. Ik laat jullie zeker weten hoe het is gegaan. Groetjes.

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik10-8-2012 20:58:06

Ooh spannend! Zo'n leuke ideeën allemaal! Ik heb gewoon mondeling de vraag gesteld.. Niet echt iets extra gedaan. Gewoon nadien zijn we samen met de getuigen iets gaan eten. :)

edith
29-6-2013
 Meld misbruik11-8-2012 0:59:10

Hey,

Het was een zeer geslaagde avond. Eerst lekker bbq gegeten en dan naar binnen gekomen om het dessert te eten. Ik had chocoladefondue gedaan heerlijk gewoon. En omdat mijn vriendin is gevallen en haar voet gebroken is en daardoor operatie heeft moeten ondergaan was het eingelijk ideaal om een apart bordje te maken voor haar met een potje chocolade apart en daarop had ik het briefje gelegd met handtekening in kader en langs de achter kant had ik een tekst gezet een persoonlijke en dan erbij wil je deze handtekening op 29 juni 2013 nog eens opnieuw doen? wil je mijn getuige zijn?
en natuurlijk met de nodige emoties erbij heeft ze ja gezegd ik ben super gelukkig met mijn getuige. Twas een avond om niet meer te vergeten!!! ik verlang al... maar tis nog een tijdje morgen gaan we naar een feestzaal voor prijsbespreking en de zaal eens te zien. In mijn verlof zullen we er nog een paar doen om dan een keuze te maken hopelijk tegen eind september dat dit ook al vastligt. Ringen gaan we morgen halen. Er waren solden omdat het uitverkoop was dus hebben nu onze slag geslaan tis vroeg maar moeten daar ook al niet meer aan denken dan. En nu ga ik slapen. slaapwel bruidjes xxx veel liefs

edith
29-6-2013
 Meld misbruik11-8-2012 1:00:04

Kim jij ook veel succes morgen!!!!

sarah
20-7-2013
 Meld misbruik11-8-2012 7:18:17

Aah lotgenootjes ,
Ik heb gisteren ook mijn getuigen gevraagd :-)
Ze heeft natuurlijk ook ja gezegd , met de nodige emoties .
Het was kei schattig :-)
Ik had ook zenuwen hoor .
Zondag is een mijn vriend zijn beurt .
Spannend...
Ik had een fles proseco met een eigen etiket laten maken .
Op het etiket stond een foto van ons met het tekstje:

Liefste ...,
Op 20/07/2013 wordt er heel veel van ons verwacht,
Wij gaan trouwen en hopelijk zal het ons nooit berouwen.
We willen deze dag beleven , met mensen om wie we heel veel geven .
Dus al het je niet zal deren,
Wil ik graag jou handtekening reserveren .
Daarom vraag ik je nu heel fijn .
Liefste ... wil je mijn getuige zijn ??

edith
29-6-2013
 Meld misbruik11-8-2012 10:50:43

Och zo tof gedaan zeg!! Super. Nu is het nog mijn vriend zijn beurt maar dit zal pas zijn ergens in januari ofzo.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...