Terug naar overzicht
Succes! Duimen maar dat alles vlot verloopt en je snel terug hersteld bent.
Oh das minder nieuws, Sarah! :( Veel sterkte! Ik wens u alvast een goed verloop van de operatie en een spoedig herstel!!
Das zeker niet leuk maar belangrijkste is dat je goed herstelt tegen je trouw en dat je vollop van kan genieten en wie weet steek je nog wel iets ineen de gekste toeren op het moment zelf kan best een gekke show geven !!! Laat een remix maken van de liedjes die jullie willen en fantaseer dan .....
Beterschap! Ik wens je een spoedig herstel, dat je snel op je dancing feet staat!LiefsStephanie
Veel rusten en zeker niets heffen na je operatie.De 4 weken zijn echt wel nodig om goed te herstellen maar normaal ben je daarna wel zo goed als terug de oude. (Heb zelf ook al 2 operaties aan mijn eierstokken gehad, dus ik spreek uit ervaring..)De moves zal je inderdaad beter laten vallen maar dat wil niet zeggen dat je niet een hele mooie openingsdans in elkaar kan stoppen.Alvast veel beterschap!!
Veel succes met de operatie!! Moest het zijn dan kan je nog altijd een stevige ontstekingsremmer of andere pijnstiller nemen op je grote dag, zodat je niets moet laten vallen. Voor één keer kan dat zeker geen kwaad, je huisarts kan je vast verder helpen... Maar hopen dat het niet nodig is natuurlijk...Groetjes!
ik wens je veel beterschapgroetjes
Veel beterschap! Neem toch maar voldoende rust na de operatie zodat je snel herstelt!Groetjes
dank je wel allemaal... gisteren op spoed gezeten met helse pijnen.. en dokter tot conclussie gekomen dat "het" is vergroeit met darmen en zal complexe operatie worden... zal dus idd een gewone openingsdans worden
Oei Das geen goed nieuws!Ik hoop vooral dat je volledig herstelt ervan!!! Das belangrijker den den openingsdans. Wel heel jammer, maar mss kan je zo'n traditionele openingsdans toch nog leuk maken met speciale pasjes (vb traag onder de arm doordraaien ofzo)Veel sterkt en succes in elk geval!!!
Oei... Das minder nieuws... ik ben zelf ook geopereerd geweest aan mijn baarmoeder. De eerste 10 dagen kan je moelijk dingen opnemen, je rechtzetten, hoesten, ... Maar na 2 weken verschiet je ervan hoe snel je lichaam herstelt... Ik duim alvast dat je tegen je huwelijk toch weer goed op de been bent!