Terug naar overzicht
Waaaaw ik zou voor Stan van Samang gaan, zo'n mooi liedje! Ik kende het zelfs niet.
ik begrijp jullie twijfel!!!ik ga niet echt een goede hulp zijn maar ALLE meningen zijn welkom, dus hier de mijne...Anouk vind ik het origineelsteMarco vind ik het mooisteClouseau vind ik altijd goedStan van Samang heb ik het niet mee maar wel een mooi lied van hemMisschien he liedje kiezen waar jullie het meeste voeling mee hebbenik zou voor anouk gaan (denk ik hihi)
Wat raakt jullie het meest ?Our own love raakt mij totaal niet.Worship wel en is een prachtige tekst.
Our own love en King in my head waren bij ons ook twee grote kanshebbers als openingsdans. Ik zou King in my head kiezen, ik krijg toch telkens weer kippevel van!!!!!
Wat je keuze kan vereenvoudigen is: gewoonweg uitproberen...je voelt het beste nummer automatisch aan.grtz www.discovideo.be
Ik zou niet kunnen kiezen tussen clouseau en anouk...dus ik ben geen grote hulp zeker hihi...
Hey Bruidjes,we gaan vanavond eens testen op wat we het beste kunnen dansen :-)nooit gedacht dat 1 liedje kiezen zo lang zou duren :-p
Troost je, wij hebben onze openingsdans twee weken geleden gekozen na 100+ liedjes te hebben beluisterd! Dat vond ik echt één van de moeilijkste dingen van de hele voorbereiding!
Het kan inderdaad lang duren eer je een keuze gemaakt hebt. Wij hebben om middernacht de avond voor onze trouw onze keuze doorgestuurd naar de DJ. Dus als je nu je keuze kan maken ben je ruim op tijd :-)
Ik zou hieruit Anouk kiezen... OF Clouseau :)