Terug naar overzicht
Lijkt me wel oké, maar wat dan als 2 koppels beslissen hetzelfde te kopen? Zo'n blad papier wordt niet geupdate, dus bestaat die kans wel. En dat zou jammer zijn...
Klinkt wel leuk zo, en wat zet je daar dan zoal op?
Hey, je kunt tegenwoordig heel makkelijk een gratis trouwsite maken. Als je die link op je uitnodiging zet, kunnen de mensen daarop kijken. En als je dan die site je lijst zet Kunnen de mensen zo kiezen. Wat ook kan is gewoon de onderdelen van de lijst erop zetten en het bedrag... De mensen kunnen dan geven wat ze willen zonder iets 'gekozen' te hebben. Groetjes.
En ligt je huwelijksreis zelf al vast? Want ik weet dat er verschillende reisbureaus (zowel grotere als kleinere zijn) die zelf zo'n service voorzien (bv. Thomas Cook)...
Lize; zover had ik natuurlijk niet gedacht en dta zou idd wel jammer zijnRebekka; ik was van plan om er kleinere dingen op te zetten als een ijsje gaan eten en cocktails drinken op het strand en zwembad, maar ook de daguitstappen en andere activiteiten.Alessia; dan zal ik nog is verder gaan surfen en googelenMarjan; ja onze huwelijksreis ligt vast en ik weet dat ons reis bureau dat niet doet.
Mja, ons reisbureau doet dit ook. En de lijst wordt heus niet geupdate voor iets dat al gekozen is. Het principe is gewoon dat de mensen het gevoel hebben ze een geweldige ervaring kado doen, terwijl je deze ervaring gerust van meerdere personen kan krijgen. Maar dat wil daarvoor niet zeggen dat je ze ook meerdere keren zal doen.Het is gewoon een leuke manier om 'het geld geven' een strikje om te doen.
Op http://www.trouwlijst.be/ kan je je online lijst aanmaken, maar dan moet je inderdaad wel een procentje afgeven. Maar in ruil daarvoor is het wel super makkelijk en het wordt wel geupdate.Heb je al gekozen wat je gaat doen, Inge?
Hej Inge, Wij hebben ook zo'n lijst gebruikt op trouwlijst.be, waar iedereen iets kon sponseren voor ons nieuw huis, of voor de huwelijksreis. We hadden het allemaal in kleine items gesplitst, en hebben er heel veel leuke reacties op gehad van vrienden en familie :)Heel veel mensen kwamen ons vragen hoe bvb de uitstap was geweest die zij gesponserd hadden.gr,Karolien