Terug naar overzicht
hoi,Wij trouwen op 22/06/2007 in de vossenberg en hebben er alle vertrouwen in!We zullen een vernieuwde zaal hebben en ook de bruidssuite en het eten is er ook zeer lekker!!We zijn er al een paar keer naar feesten moeten gaan en alles was tiptop in orde!!!
HalloWij trouwen op 08/09/07 in de Vossenberg in Hooglede.Ik hoor niets anders dan positieve reacties. Ik heb wel een vraagje: weten jullie of het reeds zeker is dat de zaal zal vernieuwd zijn? Dit omdat de uitbaters bij de reservatie nog niet de schriftelijke toestemming hadden gekregen.Groetjes,Cindy.
Ja, ja, wij trouwen daar ook! Binnen een dikke maand... Ik kijk er zo naar uit! Nog een beetje wachten. Enkele weken geleden zijn we ons menu gaan bespreken, en we waren opnieuw in de wolken (locatie, vriendelijkheid, professioneel).Ik ben er zeker van dat het tiptop in orde zal zijn. Wij kunnen ook in de bruidsuite logeren, vind ik wel leuk.Bene
normaal gezien is het zeker dat de zaal vernieuwd zal zijn want tegen eind of begin mei moet de zaal klaar zijn en ze zijn intussen gesloten.fien22/06/07
alé Fien,ik trouw dan daags na jou,laat wat eten over hé!
ja we zullen proberen een beetje ete over te laten! trouwen jullie ook in roeselare?mvg,fien