Terug naar overzicht
Hallo,ik zal je het GSM-nummer van onze amateur DJ geven. Zijn naam is Gerrit en is een collega van mij.Het nummer is 0476/45.93.36Dominique25.11.2006
en al iemand gevonden?
Hoi beste trouwers!! Ik ben Wim Demaere, een student Fotografie (laatstejaars) aan het KDG Antwerpen en heb deze week de opdracht gekregen, een huwelijk te fotograferen... Voor mij is dit een moeilijke opdracht gezien het hoogseizoen voorbij is, en ik slechts 8 weken krijg om dit te klaren... Waarom zouden jullie een student nemen als fotograaf, of als extra? 1) IK WERK VOLLEDIG GRATIS!!!!2) Dit is mijn vierde en laatste jaar fotografie en heb met deze dus wél genoeg ervaring.3) Ik maak voor jullie een fantastisch album, zoals jullie het wensen! .. Wat wil je nog meer?!De enige vereiste is, dat ik dus werkelijk vanaan start tot einde kan fotograferen!! Interesse? Niet twijfelen, je helpt mij uit de nood, en het kan jullie misschien wel hééél vééél geld sparen!!03/322 45 39of04/73 66 55 98 dag en nacht bereikbaar!!WDpictures@skynet.be is ook eventueel mogelijk!Groetjes Wim