TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Katrien
26-8-2009
|
12-9-2006 12:44:08
Grand chichi, en weinig eten... Dat was de commentaar dat mijn familie er vroeger over gaf, maar da's al wel een aantal jaren geleden.
Mijn nonkel heeft toen 's nachts, na die feest,nog een fles botermelk opgedronken van de grote honger!
groetjes Katrien 30-9-2006
|
|
Sissi
26-5-2007
|
12-9-2006 12:55:13
Hey Lobke,
Ik zie dat je datum al vaststaat. Heb je het kasteel dan al geboekt? Wij trouwen er op 26/05/07. Ik ben er gaan eten in het restaurant en dat was genoeg, maar het was geen trouwfeest natuurlijk. De ene zegt dat je genoeg krijgt en de andere niet. Ik heb een dvd gezien van een trouwfeest in het kasteel en ik had de indruk dat ze toch genoeg eten kregen (de gerechten werden in close-up gefilmd). Ze komen ook een 2e maal rond met het eten. Ik heb de vraag hier ook eens gesteld (in mei bij topic: feestzaal Oost-Vlaanderen) en veel reactie op gekregen, zowel positief als negatief. De service is alvast heel goed. Je mag steeds naar de uitbater bellen. Zo had ik hem o.a. gebeld voor vragen over een dj of videograaf. Ze beantwoorden steeds met heel veel enthousiasme uw vragen. De locatie zelf vind ik ook super, maar dat is persoonsgebonden natuurlijk. Ik ben alvast heel blij met mijn keuze.
Groetjes, Sissi
|
|
Nele
19-5-2007
|
12-9-2006 13:15:24
Wij hebben het ook bezocht, en vonden het echt zéér mooi. Enkel de prijs viel ons tegen :-s dat was veel te duur voor ons. Dat er te weinig te eten was heb ik hier ook al gelezen, maar dat zijn zaken die je kan bespreken (heel vriendelijke meneer trouwens die ons geholpen heeft) En misschien is dit ook afhankelijk van de menukeuze: als er kreeft gekozen wordt zal er niet zoveel op het bord liggen denk ik in vergelijking met gewoon vlees of vis of zo.
De prijslijst kan ik morgen wel eens kopiëren als je wil, en je dan opsturen, mail me dan even je adres door: nele_vdr@hotmail.com
groetjes en succes met de zoektocht! Nele 19/05/07
|
|
Lobke
6-7-2007
|
12-9-2006 13:21:15
Inderdaad, ik heb de zaal reeds vastgelegd. Toch is het leuker om eventueel negatieve opmerkingen op voorhand te kunnen opvangen. De hoeveelheid eten bijvoorbeeld heb ik in de gesprekken wel aangehaald. Zij vertelden me toen dat we voor de hoofdpla best voor vlees opteren opdat ze inderdaad een tweede maal zouden kunnen rondgaan. Bedankt alvast voor de opmerkingen en, sissi, laat mij na de trouw gerust eens weten hoe het was!!
Bedankt! Lobke.
|
|
Wendy
5-5-2007
|
12-9-2006 14:37:24
Mijn ouders zijn er al naar een trouwfeest geweest en die vonden het ook een hele mooie locatie. Jammer genoeg iets te ver voor onze eigen feest, maar het heeft ook een tijdje op ons lijstje gestaan. Qua kwaliteit van het eten zeker geen opmerkingen, hoeveelheid ook niet, het enige was dat er toen 3 gangen waren, wat sommige mensen wel wat te weinig vonden voor een huwelijksfeest. Maar dat is elk zijn goesting. Ze zijn in elk geval met een gevulde maag terug gekomen en hebben geen nachtelijke vreetbui meer gehad.
Groetjes,
Wendy 5/5/07
|
|
Valerie
25-8-2007
|
12-9-2006 15:49:50
Hoi, Wij zijn er ooit naar een trouwfeest geweest en het eten was lekker, maar bij het dessertbuffet was er te kort voor iedereen, een foutje van de bediening die in het begin te gul waren en wij hadden ook een nadeel dat er naast onze tafel een scheidingswand stond, daarnaast was er ook een feest gaande, met als gevolg heel veel drukte en wij zagen constant de voetjes heen en weer bewegen van de andere zijde van de wand (zij die van ons ook waarschijnlijk). Persoonlijk vond ik het er een beetje te klassiek. groetjes
|
|
Lobke
6-7-2007
|
12-9-2006 20:07:03
Bedankt voor al jullie opmerkingen.
Het is inderdaad een vrij klassieke zaal. Maar eigenlijk heb ik er wel alle vertrouwen in. Ik zal de mensen wel verwennen met meer dan 3 gangen ;-) en ook nog een duidelijk stellen dat ik verwacht dat alle gasten genoeg gegeten hebben, ook van het buffet!
Nogmaals bedankt!
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|