Nu Online
Momenteel zijn er 554 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nacht voor huwelijksdag

12-8-2012 20:00:17
hallo,

mijn schoonouders willen dat ik en mijn vriend thuis slapen elk bij onze eigen ouders, maar wij zien dit eigelijk echt niet zitten... wij willen samen slapen en s'morgens als ik naar de kapper ben geweest naar mijne thuis rijden en dan komt mijn verloofde mij er wel ophalen ... wat denken jullie hiervan , hoe doen jullie dit?

al vast bedankt

groeten van een winterbruidje

angelique
12-12-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 732

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik12-8-2012 20:04:11

Dag Angelique

Je trouwt op dezelfde datum als ik! :)

Ik heb er nog niet echt over nagedacht, maar volgens mij gaan wij het exact doen zoals jij zou willen: samen slapen, mij bij mijn ouders klaar gaan maken, en dan daar opgehaald worden door hem. (Alhoewel we in de auto van mijn papa naar het stadhuis zullen rijden, wat misschien ook wel raar is, maar ja... :) )

darinka
15-9-2012
 Meld misbruik12-8-2012 20:05:47

ik slaap gewoon bij ons thuis en mijn moeder en stiefvader komen hier een nachtje logeren. en mijn verloofde gaat bij zijn ouders thuis slapen( Halle Zoersel).
Wij wonen nl in Viersel(Zandhoven) en trouwen in Zandhoven. het ouderlijk huis langs mijn kant staat in Rumst en dat is net te veel rondrijden :p

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik12-8-2012 20:13:15

Hey, wij slapen apart, maar wij wonen dan ook niet samen. Ik zou in jouw geval wel samen blijven. Je woont al samen en dan moet je eigenlijk voor de '?' appart gaan slapen, dan zou ik het ook niet doen. Gewoon je eigen ding doen en niet hetgeen andere willen. Groetjes, Alessia.

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik12-8-2012 20:51:17

dag fien,

nee het is niet raar , wij rijden ook met de oldtimer van mijn papa naar het gemeentehuis. ja zie dat we dezelfde datum hebben. hoe verloopt jullie voorbereiding?

denk toch dat ik bij me verloofde ga slapen ze :-) kan hem niet meer missen e !!!

groeten

Fien
12-12-2012
 Meld misbruik12-8-2012 20:54:33

Ik bedoelde dat het raar was dat mijn papa dan eerst van bij ons thuis om mijn verloofde moet rijden, om dan terug naar bij ons thuis te rijden. :)

Bij ons loopt alles gesmeerd. Het enige dat we nog moeten doen is de playlist doorgeven aan de dj, de fotograaf eens herbekijken en de bloemen kiezen. Voor de rest denk ik niet dat we echt nog belangrijke dingen moeten doen. Hoe gaat het bij jullie? :)

Nele
1-12-2012
 Meld misbruik12-8-2012 21:04:56

Wij gaan ook gewoon samen slapen. Mijn verloofde gaat zich dan klaar maken bij zijn ouders in ik blijf in ons eigen huisje. later komt hij me dan bij ophalen. Ik kan mezelf niet bij mijn ouderelijke thuis gaan klaarmaken omdat we aan de andere kant van het land wonen maar ja :)

ik zou mijn verloofde echt niet kunnen missen de nacht voor ons huwelijk. ik denk dat ik hem nodig zal hebben om wat rust en kalmte te brengen :)

angelique
12-12-2012
 Meld misbruik12-8-2012 21:21:21

dag fien ,

bij ons is het net hetzelfde , mijn vader moet ook nog om de bruidegom rijden die morgen (maar doet dat met plezier voor ons)

onze planning verloopt zeer goed , in september zitten we samen met dj , oktober nog kleed gaan passen , enkel bevestigingen van de feestneuzen verlopen traag :-(

grtz

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik12-8-2012 21:23:48

De kans is ook groot dat we samen zullen slapen. Als je al samen woont vind ik het ook zo stom om apart te slapen.. Het lijkt me juist zo leuk om dan samen wakker te worden. Mijn moeder zal mij 's morgens op tijd komen halen en dan nadien komt mijn verloofde mij ophalen met ons vervoer. Ik vind het goed zo. :)

Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik12-8-2012 22:07:42

Wij slapen ook samen hoor en rond 8u30 trek ik met ons zoontje naar mijn ouders en blijft mijn ventje thuis om me dan te komen halen Vergeet niet jullie trouwen en jullie moeten doen waar jullie zich goed bij voelen!

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik12-8-2012 22:29:37

Wij sliepen gewoon samen. Je kiest tenslotte zelf wat je wil he.Ik ben 's morgens naar mijn ouders vertrokken en mijn man is opgehaald door zijn vader om zich daar thuis om te kleden. Niet toegeven wat je niet wil he, das het allerbelangrijkste voor je trouwdag!

Anneleen
14-8-2014
 Meld misbruik13-8-2012 7:42:58

Hier blijf ik thuis slapen maar zwier ik mijn aanstaande een nachtje buiten :D Hij mag gaan slapen bij zijn ouders & ik blijf thuis met ons kids :-) Hoewel ik het overweeg om hier iemand extra te laten komen slapen (goeie vriendin ofz) want 4kids alleen klaarmaken en mezelf ...

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 7:57:26

Wij slapen ook gewoon samen :-) ik zal zoiezo al slecht slapen denk ik, en dan nog in een vreemd bed, dat zie ik totaal niet zitten :-)
mijn schoonouders of ouders zouden er in elk geval al geen stem in hebben.
doen zoals je het zelf wil!!

xx

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 8:14:54

Hey,

Ook hier, gewoon gezellig samen slapen (wij slapen gewoon slecht zonder elkaar!).
Ik vertrek 's morgens naar de kapper en als ik terugkom, is hij weg naar zijn getuige om zich daar klaar te maken...en nadien komt hij mij ophalen :-).
Ook zeker niet volgens het traditioneel patroon ;-)!

groetjes

Sandra

Inge
21-6-2013
 Meld misbruik13-8-2012 9:41:49

Hey!

Same here! Wij wonen ondertussen ook al 2 jaar samen dus vonden we het ook wat raar om dan apart bij onze ouders te gaan slapen :).
Groetjes!
Inge

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 12:26:19

Wij slapen ook samen, we doen dat al vier jaar dus voor die nacht doen we dat ook :-). Ik ga een smsje sturen als ik vertrek bij kapper dan gaat hij ervoor zorgen dat hij weg is, dan kan ik ondertussen mijn trouwkleed aantrekken en na een half uurtje komt hij terug, dan zal iedereen van de suite er ook zijn. Terwijl hij uit het huis verbannen wordt gaat hij het bruidsboeket ophalen.

Groetjes.

sofie
20-4-2013
 Meld misbruik17-8-2012 15:30:05

Wij zullen apart slapen die nacht, (al wonen we ook al 2 jaar samen) elk nr zijn ouderlijke thuis terug. Alhoewel mijn broer en zus ook al samen wonen, lijkt het me super gezellig om samen te eten de avond te voren (zonder aanhangsels), zodat mijn aanstaande me kan komen ophalen 's morgens. (maar bellen naar elkaar zullen we zeker paar keer doen... we gaan voor een traditionele trouw, met eigentijds karakter.
Doen waar je zelf zin in hebt...
Groetjes en veel plezier!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...