Terug naar overzicht
Hey, voor mijn make-up heb ik Kathleen van Beau-Vie uit Heusden. Heb eind deze maand mijn proef. Voor mijn kapsel heb ik Nadia van Primo Piano Sposi (zij heeft ook een bruidswinkel). Vrijdag heb ik mijn proef. Le Mirior had ik ook gecontacteerd, maar ik trouw op een vrijdag, dus dat ging jammer genoeg niet. In Houthalen heb je ook Tulpe Welness, zij doen ook bruidsmake-up.
Is die bruidswinkel de moeite eigenlijk? Ik had de site bekeken maar staat eigenlijk weinig op :-)En wat betaal je voor uw make-up en kapsel, als ik zo indiscreet mag zijn? :)
Ti's een kleine winkel, ik was daar gegaan omdat het heel dichtbij is en ik had een kortingsbon. Ik heb daar dus wel mijn kleed gevonden, maar ik was liever ook naar nog iets groters geweest zoals Le Chapeau. De prijzen liggen daar wel heel goed. Ik dacht dat de duurste 1400€ was. Service is wel heel erg goed en zekomt de dag zelf mij aankleden. Voor mijn make-up betaal ik 80€ incl. proef en voor mijn kapsel 35€ proef en 45 euro de dag zelf.
Ik ben gisteren in Le Chapeau geweest en daar zijn de prijzen dus wel veel hoger :-).Kan ik ergens die bruidsjurken zien want op haar site kan ik die onderwerpen niet aan klikken?! (ik weet niet of dat normaal is).Amai dat is wel plezant als ze u komt aankleden de dag zelf, wat een service? :-)Moet je daar reserveren om langs te gaan voor de trouwjurken te zien?
Reserveren moet je wel, ze zijn momenteel aan het verbouwen dus het passen is nu in haar huis in een kamer te doen. Haar site is idd niet echt duidelijk, maar ze verkopen daar onder andere kleedjes van het Forever Yours. Misschien eens googlen... Deze worden op maat gemaakt in Amerika.
is dit het enige merk dat ze heeft?
Ik denk het niet, heb er toen niet naar gevraagd. Misschien eventjes bellen? Aankoopverplichting is er nooit hè :)
Ongeduldig als ik ben, heb ik een mailtje gestuurd :-)Hoop dat ik snel langs mag gaan hihi. Dan kan ik eindelijk mijn jurk schrappen van de checklist :-)voor mij is het toch maar 15 minuutjes dus dat is zeker niet ver.
Hey Katrien Tiziana van Le Miroir doet mijn haartjes en make-up.Ik heb enkele weken mijn proef gehad en was er SUPER content van.Zowel mijn haren als mijn make-up was mijn ding.Ze houdt ook rekening met wat jij zelf wilt en wat ook staat met je of niet.Zelf is ze ook een tijdje geleden getrouwd en ze weet heel goed hoe belangrijk dit allemaal is voor een bruidje Je kan vooraf op proef gaan (dat is bij haar thuis) maar op de W-day komt ze naar uw thuis. Alles wordt ook heel netjes geregeld, ze heeft me zelfs deze week zelf nog gebeld om alles nog eens te bevestigen qua uur enz. Grtzzz
ps: tijdje trg las ik op een deelsite van hbvl dat deze in faling is...Weet er ook niet het fijne van.Maar hier is de link: http://www.madeinlimburg.be/faillissementen/ staat op 4de paginagrtz
ik bedoelde het laatste berichtje op PRIMO PIANO hé :-)
Nou in Faling zijn ze niet. Zij hebben een groothandel en een bruidswinkel en ze proberen nu uit te zoeken waar ze het meeste tijd gaan insteken. Maar die faling was er een jaar geleden zogenaamd ook en ik heb mijn kleedje ondertussen gepast, besteld, gekocht en bijna hier. Dus veel heb ik er dan niet van gemerkt. Ze zijn gewoon verhuisd.
Ohh ok des te beter natuurlijk..Zoals ik al aangegeven had, ik weet het er het fijne niet van Had het enkel zien staan vandaar.Begint bij u ook goed af te korten hé Klaar voor? :-)GroetjesAn
Nog een paar details, maar ik ben er helemaal klaar voor! Het mag nu wel komen :D Voor u is het natuurlijk wel heel dichtbij amai!
Tgaat er sneller zijn dan dat je denkt :-).Ja voor is het nog 5x slapen hihi...Vorige week had ik redelijk wa zenuwen.. Maar sinds vrijdag gaat het me goed af :-).Vandaag nog zowat de laatste spulletjes gaan kopen en laatste dingen bestellen (ontbijt, bloemen voor de mama's).Vanavond mijn nageltjes doen en harsen :-).Het weer ziet er ook goed uit dus ben er (bijna) klaar voor whiiii!x
Jaja Ann, ben benieuwd om u zaterdag te zien :-)Je zal in ieder geval stralen :-DEn het worden exotische zwoele temperaturen :-)Dat is mooi voor de foto's!x
ik kan je alvast helpen met haar en make-up op maat, en ik kom vanuit Berchem/Wilrijk naar je toe ik ben kapper, visagist, doe make-up en opsteekkapsels volgens gelaatsvorm en stijl, en ik kom aan huis de dag van je trouw.Ook is er een vrijblijvende proefsessie mogelijk.kijk eens op www.michelsas.be ook op deze site enkele foto's van mijn werk,Contacteer ons gerust voor vrijblijvende informatie via info@michelsas.bemet vriendelijke groeten,Michel