Terug naar overzicht
Ik heb ook mijn vriendinnen betrokken door ze een tekstje voor de viering te laten schrijven en dan ook te laten voorlezen. Daar is iets heel moois uitgekomen :)
ja dat ging ik sowieso doen. Maar ik zou ze willen betrekken bij het binnen komen in de kerk. Maar allemaal bijvoorbeeld in hetzelfde kleedje zie ik niet direct zitten. Ik wil hun dat niet opleggen en het zijn allemaal verschillende types. En dan de manier van binnen komen, ik wil het allemaal wel vrolijk en vind die dansende intredes allemaal wel leuk maar ik zie dat hun niet direct doen.
Met hoeveel zijn ze? Misschien kunnen ze voor je lopen bij het binnenkomen.Een vriendin met je oudste kindje aan de hand, een ander vriendin met het jongste.En een ander die met jou aan de arm..Of bijv dat de kleintjes in een leuke mini autootje voor 'rijdt' en dat je vriendinnen erachter lopen en dan jij..hangt een beetje ervan af met hoeveel ze zijn denk ik.En wat je ongeveer wilt; bijvoorbeeld mee na voor wandelen, tekst lezen, ....
Het is zoiets dat ik wil An! Ik wil ze inderdaad graag erbij bij het binnenkomen, een tekst lezen ook maar dat zullen dan maar 2 vriendinnen zijn denk ik.Ze zouden met vijf personen zijn. ik wil het vrij vrolijk doen, op een leuk liedje en misschien dat ze wat 'wiegen bij het stappen. Dansen vind ik er dan net een beetje over. Ik wil me op mijn dagje gewoon heel erg goed voelen en als ik nu naar trouwfeesten ga dan voel ik mij soms slecht omdat er toch altijd veel mooie momenten met de ouders tussen zitten. Dat is bij mij onmogelijk. Ik wil die momenten dus zeker opvangen maar ik zie het nog niet helemaal voor me.
Trouwens, An, bij jou komt het nu erg dichtbij zie ik! Geniet ervan binnen enkele dagjes!
Als ze met 5 zijn: telkens 2 met een kindje erbij (eventueel in 1-2-3 - hup, als de kindjes daar zin zouden in hebben - moet spontaan blijven) en ééntje die jou mag weggeven .. ?