Nu Online
Momenteel zijn er 647 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gebedje voor het eten

12-9-2006 13:06:55
Hoi, nog drie dagen te gaan. Mijn moeder zou graag hebben dat een van ons een kort gebedje voorleest voor het eten. Mijn vriend is hier niet echt voor te vinden. Maar misschien kent iemand een humoristisch of niet te stijf gebedje, liefst kort, dat we in onze speech kunnen verwerken of de speech mee kunnen eindigen. Wordt dit nog vaak gedaan?

elke
15-9-2006
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 849

Lobke
6-7-2007
 Meld misbruik12-9-2006 13:29:07

Elke,

Ook ikzelf zou het niet zo zien zitten om te bidden voor het eten. Maar misschien kan je in plaats van te bidden iets doen onder de vorm van een bedanking? Een bedanking voor je ouders. Een bedanking voor de mensen die afgekomen zijn om samen met jullie te vieren en te tafelen. Danken is bidden?! Of niet?

Nu ja, het is maar een idee. Laat gerust weten wat je geopteerd hebt.

Veel succes voor binnen 3 dagen!!
Lobke.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...