Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Eventjes lichte paniekaanval!

13-8-2012 9:54:24
Ik zie net dat het nog maar 18 dagen is!!!!!!!!
Oh jeee, dat is echt niet lang meer.
We moeten precies nog zoveel doen voor de trouw. Op het werk moet ik nog zoveel gedaan krijgen voor mijn verlof.

Bleh, even een dipje..

Kristien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 601

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 9:55:38

Ken dat...hier ook nog 3 weken werken...en tzijn echt drukke weken nog...alles afronden...en nog zware weekendjes te gaan :-)!!

Nog even verder aftellen ;-) dat dipje gaat wel weer over ;-)!
GO GO GO!! nog efkes!!

groetjes

Sandra

Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 10:16:39

Ik heb juist hetzelfde gevoel, elke keer als ik naar die dagen kijk, krijg ik een lichte paniekaanval!
Maar we hebben nog even tijd he. Wij gaan deze zaterdag een hele dag van winkel naar winkel om de laatste prullen nog te gaan kopen...
Maar toch, streeeeess :D

Marisa
1-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 10:19:29

Hier net hetzelde :) Ook nog een aantal zaken af te werken voor mijn verlof en de 1e september. Gelukkig blijft de stress nog wel weg, tot nu toe nog geen bridezilla momenten beleefd :)

jamina
31-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 11:43:11

Geene stress :-) Wat moet er nog allemaal gedaan worden??
Zijn jullie al bij de feestzaal geweest? hebben jullie nu uiteindelijk voor een dj van de zaal gekozen?

Hier nog 17 dagen en geene stress, wel elke nacht nachtmerries, Vre-se-lijk... de haarkammen vliegen me naar de oren, chris dieje vreemd gaat, elke nacht iets nieuws... maar geen stress :-)

Femke
8-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 12:22:39

Ik ken het gevoel!

Maar relax, alles komt goed. En we mogen ook niet vergeten te genieten hé!

Veronique
24-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 12:53:00

Ik ken dat hoor! Hier nog 10 daagjes... en oja... stress! Nog een paar dingen te doen, maar 't meeste is wel in orde hoor. Al hoop ik dat mijn 2e proefkapsel er beter uitziet dan mijn eerste! Een moet nog t.e.m. volgende week dinsdag werken... dat is er eigenlijk teveel aan he... zou me nu liever 100% focussen op de trouw en nog genieten van de laatste dagen als verloofde ;-)

Komt wel goed!

Bruid2be
1-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 14:54:48

Hier ook nog 18 dagen maar geen stress, geen nachtmerries maar af en toe wel kriebels.
Er zijn wel nog een aantal kleine dingetjes te doen :)
Afgelopen zaterdag proef make up gehad, en super geslaagd.
Volgende zaterdag kleed afhalen, dan gaat het echt voorbij vliegen.

Probeer toch nog een beetje van de aanloopfase te genieten hoor

Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 17:26:28

hier nog 17dagen...
en ik ben vrij rustig enkel nog de snoepjes maken om uit te delen aan de kindjes
en nog wat bevestigingen verzamelen
maar net zoals Jamina verschrikkelijke dromen...
Bij ons doet de feestzaal alles qua versiering/bloemen het is sober maar heel mooi
en in de prijs inbegrepen

Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 18:10:21

Ik droom elke keer dat ik wakker wordt de ochtend van de trouw, en dat ik niets heb geregeld, geen kapsel, geen shmink, niets.. :D

Kristien
1-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 19:11:35

Dankjewel voor de steunende reacties dames!

nancy
22-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 20:21:00

Hier nog 39dagen op de teller en telkens als ik eraan denk heb ik het gevoel dat ik iets vergeten ben..... als ik ergens op mijn gemakje zit denk ik eraan en moet ik naar mijn lijstje gaan kijken om mezelf te overtuigen dat ik niets vergeten ben herkenbaar gevoel voor iemand?

nathalie
24-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 21:19:04

Haha, ik doe niet anders dan overal op te krabbelen wat ik nog moet doen.Voor het geval ik iets moest vergeten.Ik overloop de trouwdag wel 100 keer!!
Kijk in mijn mapje(alle documentatie zit erin,van prijs trouwkleed tot contract dj) bijna alle dagen.Nooit gedacht dat ik me dat zo zou aantrekken eigenlijk.
Volgende week vrijdag is the Big Day.

Shirleyjane
8-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 13:55:35

Hhih, komt me bekent voor.. iedere keer de vraag; en al zenuwen?! Ik iedere keer neeuuh hoor, maar nu dus wel ;)

De tijd gaat nu echt heel snel.. veel kleine dingetjes nog regelen en we twijfelen of mijn aanstaande nu wel of niet een vestje zal dragen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...