Terug naar overzicht
Ken dat...hier ook nog 3 weken werken...en tzijn echt drukke weken nog...alles afronden...en nog zware weekendjes te gaan :-)!!Nog even verder aftellen ;-) dat dipje gaat wel weer over ;-)!GO GO GO!! nog efkes!!groetjesSandra
Ik heb juist hetzelfde gevoel, elke keer als ik naar die dagen kijk, krijg ik een lichte paniekaanval! Maar we hebben nog even tijd he. Wij gaan deze zaterdag een hele dag van winkel naar winkel om de laatste prullen nog te gaan kopen...Maar toch, streeeeess :D
Hier net hetzelde :) Ook nog een aantal zaken af te werken voor mijn verlof en de 1e september. Gelukkig blijft de stress nog wel weg, tot nu toe nog geen bridezilla momenten beleefd :)
Geene stress :-) Wat moet er nog allemaal gedaan worden??Zijn jullie al bij de feestzaal geweest? hebben jullie nu uiteindelijk voor een dj van de zaal gekozen?Hier nog 17 dagen en geene stress, wel elke nacht nachtmerries, Vre-se-lijk... de haarkammen vliegen me naar de oren, chris dieje vreemd gaat, elke nacht iets nieuws... maar geen stress :-)
Ik ken het gevoel! Maar relax, alles komt goed. En we mogen ook niet vergeten te genieten hé!
Ik ken dat hoor! Hier nog 10 daagjes... en oja... stress! Nog een paar dingen te doen, maar 't meeste is wel in orde hoor. Al hoop ik dat mijn 2e proefkapsel er beter uitziet dan mijn eerste! Een moet nog t.e.m. volgende week dinsdag werken... dat is er eigenlijk teveel aan he... zou me nu liever 100% focussen op de trouw en nog genieten van de laatste dagen als verloofde ;-)Komt wel goed!
Hier ook nog 18 dagen maar geen stress, geen nachtmerries maar af en toe wel kriebels.Er zijn wel nog een aantal kleine dingetjes te doen :)Afgelopen zaterdag proef make up gehad, en super geslaagd.Volgende zaterdag kleed afhalen, dan gaat het echt voorbij vliegen.Probeer toch nog een beetje van de aanloopfase te genieten hoor
hier nog 17dagen...en ik ben vrij rustig enkel nog de snoepjes maken om uit te delen aan de kindjesen nog wat bevestigingen verzamelenmaar net zoals Jamina verschrikkelijke dromen...Bij ons doet de feestzaal alles qua versiering/bloemen het is sober maar heel mooien in de prijs inbegrepen
Ik droom elke keer dat ik wakker wordt de ochtend van de trouw, en dat ik niets heb geregeld, geen kapsel, geen shmink, niets.. :D
Dankjewel voor de steunende reacties dames!
Hier nog 39dagen op de teller en telkens als ik eraan denk heb ik het gevoel dat ik iets vergeten ben..... als ik ergens op mijn gemakje zit denk ik eraan en moet ik naar mijn lijstje gaan kijken om mezelf te overtuigen dat ik niets vergeten ben herkenbaar gevoel voor iemand?
Haha, ik doe niet anders dan overal op te krabbelen wat ik nog moet doen.Voor het geval ik iets moest vergeten.Ik overloop de trouwdag wel 100 keer!!Kijk in mijn mapje(alle documentatie zit erin,van prijs trouwkleed tot contract dj) bijna alle dagen.Nooit gedacht dat ik me dat zo zou aantrekken eigenlijk.Volgende week vrijdag is the Big Day.
Hhih, komt me bekent voor.. iedere keer de vraag; en al zenuwen?! Ik iedere keer neeuuh hoor, maar nu dus wel ;)De tijd gaat nu echt heel snel.. veel kleine dingetjes nog regelen en we twijfelen of mijn aanstaande nu wel of niet een vestje zal dragen...