Terug naar overzicht
en wil je een zaal die alles voor jou doet of een zaal vrij van traiteur? Indien het laatste: de Roode poorte in Meetkerke, Schuur Soetkin in Hoeke, ...
Lissewege is een leuk dorpje,. Bedoel je de kerk of het avondfeest.
hyhyde bedoeling is om een avond ceremonie te hebben en het feest daar achter, met hapjes en de dranken :)en een traiteur een goed idee ?
De Grote Stove in Zuienkerke
Wij doen ons feest in een zaal te oedelem met een BBQ want ik hou niet van stijf gedoe ! :)Ik wil mezelf kunnen zijn ! en hebben een traiteur uit onze gemeente doet alles van eten ! Zaal zullen we zelf versieren aan ons thema we gaan er het beste van maken en dat iedereen hen goed voelt dat is voor ons het belangrijkste :-))
idd de grote stove en hoeve ten doele zijn echt wel in de boerebuiten. heove ten doele heeft zelfs diertjes lopen , de grote stove is prachtige locatie iets chiquer
Wij kozen voor De Roode Poorte in Meetkerke, het leuke is dat je alleen de zaal huurt, en dus nog alle kanten uit kan met wat je zelf wil, ze is zeker groot genoeg voor binnen én buiten. wij zijn er heel tevreden van!
merci allemaal voor jullie informatie !
Er is in Westkapelle een totaal vernieuwde schuur in de Nederenheerweg 14. Ik was er laatst op een trouwfeest en vond het super om te midden van de weiden te genieten van dit gebeuren. Er is geen website, maar ik heb wel een tel. 0476/511195
Nederenheerweg is Hoeve Klein Geihaertsvliet ofzo iets. Mijn vriendin trouwde daar, is inderdaad mega!!
@ vanessa? hoe noemt die feestzaal die jullie in oedelem gaan gebruiken? ik heb mijn oog op de plaetsemolen in oedelem laten vallen. is het dezelfde? zo ja wa vind je ervan? is het de moeite?
parochiezaal in oedelem is het van mij ! Ook een mooie zaal en mooi koer waar kindjes enzo buiten kunnen ! Zaal plaetsemalen is heel mooi enzo maar enige nadeel was dat om 22u deuren en ramen dichtmoeten voor de geburen dus kindjes mochten dan niet meer naar buiten en aangezien wij ongeveel 20 kindjes zullen hebben is het nie prakties !
waar is die parochiezaal? mijn ouderlijk thuis is namelijk niet ver van oostveld en heb mijn communie in de kerk van oostveld gedaan dus als er alsnog voor de kerk getrouwd zou worden dan wordt het die van oostveld ook omdat daar een emotionele betekenis voor mij aan hangt. daarom dat wij ook naar een feestzaal op zoek zijn in de buurt van oedelem. wij hebben een beetje hetzelfde concept als jullie.
parochiezaal tinhoutstraat 91 maar je moet bellen naar een mevrouw die alles regelt die in de zelfde straat woont 050/788082Het is een mooie en grote zaal ! met keuken en mooie bar ! Lieve groetjes
is dat een grote keuken? zou iemand daar een diner in kunne koken?wat is er zoals voorhanden van materiaal?
als je belt mag je altijd eens gaan kijken ! Je krijgt een sleutel en kan dan alleen grondis rondkijken !
mercitjes voor de info