Nu Online
Momenteel zijn er 676 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis

13-8-2012 13:36:14
goeiemiddag bruidjes

Keuzes maken , beslissingen nemen. Wij willen heel graag naar mexico riu tequilla. hier in Belgie nog geen prijzen beschikbaar maar de iberostars van thomas cook hebben voor paasvakantie een prijskaartje van 2800 per per soon voor 10 nachten. persoonlijk veel geld. Wij kunnen niet anders dan in paasvakantie op reis omdat ik terug studeer. Dus ben ik net terug van sluis en daar naar het reisbureau geweest waar we reeds kunnen boeken dit hotel voor 1600 per persoon te beslissen eind deze maand. Iemand ervaring meer , vertrekken van schiphol??? Hoe geraken jullie daar. zelf rijden zie ik niet echt zetten doordat we net na onze trouw al vertrekken..

bedankt

Julie
30-3-2013
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 734

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 16:04:47

Hey, wij doen dit ook, Mexico, vanuit Schiphol, heb van anderen gehoord dat dit goed gaat :)

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik13-8-2012 16:05:06

't is goedkoper hè, ga je ook met arke? :)

Julie
30-3-2013
 Meld misbruik13-8-2012 16:19:26

inderdaad het scheelt zo ongeveer de helft!!!!!!! net gechekt voor ongeveer 600 euro kunnen we airport service hebben heen en terug
dan komen we nog veel goedkoper uit dan hier boeken in belgie
en het is met arke wat blijkbaar jetair holland is. Waar gaan jullie naar toe in mexico?

caroline
9-6-2012
 Meld misbruik13-8-2012 16:42:13

Ey Julie,

Wij hebben dit 2 maand geleden ook gedaan en vorig jaar ook (was wel naar Griekenland vorig jaar, dit jaar hebben we ook Mexico gedaan). Wij zijn zelf gereden met de auto en hebben +/-100€ betaald om hem daar 11 dagen te laten staan. Je kan ook met de trein vanuit Antwerpen vertrekken dacht ik. Je kan dit best eens opzoeken op de site van Schiphol, daar staan de verschillende vervoersmiddelen vermeld dacht ik.
Het is echt wel een groot prijsverschil hoor.Doen zou ik zeggen ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums