Nu Online
Momenteel zijn er 603 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis + foto's

13-8-2012 20:51:49
hier een verslagje van onze geweldige huwelijksreis!

wij zijn maandagmiddag na onze touw (die daterdag was) al vertrokken op huwelijksreis. We hadden een autovakantie naar Toscane geboekt gezien we een kindje hebben van 11 maanden dat uiteraard ook mee op vakantie ging.
we zijn op gereden in 3 dagen waardoor we genoeg tijd hadden om regelmatig te stoppen en nog dingen te bezoeken. We bezochten sprookjesachtige kastelen (onderandere het kasteel waarop het disneykasteel gebaseerd is!), het balkonneke van Romeo en juliet (en lieten daar en hartje maken met onze namen en trouwdatum), pisa, wijnroute, wandelen door een gletsjer, het meer van lasurn,....

ronduit schitterend en goed te doen met kindjes!

fotootjes???

sofie
15-8-2023
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1738

Deborah
13-4-2013
 Meld misbruik13-8-2012 21:45:23

waar hebben jullie verbleven in toscane? wij zijn nog op zoek naar een goed hotelletje ;-)

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik13-8-2012 22:02:28

http://www.jetair.be/autovakanties/Italie/Toscaans-Binn...

ne aanrader! super mooie kamers, lekker eten en drinken, super vriendelijk personeel, goed zwembad en prachtige omgeving en da voor een spotprijsje!

Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik13-8-2012 22:22:25

Wij gaan ook met de auto naar Toscane! Wij gaan verblijven in een vakantiehuisje in Montelupo Fiorentino (via Interhome). Maar ik kan dus nog niet zeggen of het goed was :)

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik13-8-2012 22:25:30

da was t dorp naast montelupo ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums