Terug naar overzicht
Euhm, wij zijn er net gaan zien voor de zaal, en vonden deze toch wel te prijzig voor ons!Wij kwamen voor een 120personen toch wel aan een 12 000euro...Maar is wel prachtig daar, en alles perfect in orde!Dus moest je die centen willen uitgeven, zou ik zeggen zeker doen! Was eigenlijk ook ons eerste keus :sAls je een afspraak maakt bij hun, krijg je kaftje mee met alle voorstellen en krijg je een rondleiding...Het is echt wel een aanrader ze...Echt spijtig dat wij er nie zoveel in gaan steken! groetjes
Daemshof is idd een prachtige locatie! Heel vriendelijke mensen ook.Wij zijn er ook gaan zien en was ook wel wat over budget voor ons. Maar dat is voor iedereen anders he. Je kan er zelf zover in gaan als je wil. Best eens een afspraak maken met de zaal en dan geven ze duidelijke uitleg. De prijs hangt er sterk vanaf wat je wel en niet wil op je feest.GroetjesJoyce
Wij zijn ook gewoon gaan kijken en kwamen idd aan een €80-90 per persoon all in. Vanaf 100 personen op het avondfeest moet je ook geen zaalhuur meer betalen en ook alle versiering zit in de prijs inbegrepen. De dj was iets van een 500 euro, dacht ik, daar ben ik niet helemaal zeker van.Wij hadden ook nog een andere zaal op het oog, waar je minder betaalde per persoon, maar als je extra versiering wou, wel die dingen zelf moest huren of van hen huren (aan een prijsje natuurlijk). Nadat we het Daemshof gezien hadden, waren we verliefd op de zaal, maar we hebben achteraf voor de fun eens nagerekend hoeveel het ons nu in de andere zaal gekost zou hebben met alles zoals we het wouden en bleek dat het verschil echt heel klein was. Dus, ga gewoon kijken, je krijgt alle informatie en alle prijzen in een duidelijk boekje en kan dan zelf aan het rekenen en vergelijken slaan. Wij zijn er in 2011 getrouwd en hebben het ons nog geen seconde beklaagd. Meer nog, mochten we onze trouw mogen herdoen, we zouden niets veranderen, zeker de feestzaal niet!