Nu Online
Momenteel zijn er 479 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste To Do'tjes!

14-8-2012 8:51:29
Hallo allemaal,

Nog 23 dagen...tik tak...tik tak...de tijd vliegt vooruit!
Na deze week nog 2 weekjes werken (wel heel drukke weken) dus ik ga blij zijn als ik mijn bureau op 31-08 mag dag zeggen tot 3 oktober !

Intussen nog een aantal vinkjes kunnen zetten:
- afgelopen zondag op de vroegmarkt in Anderlecht gekleurde organza gaan kopen voor 1€ per meter - goedkoper kan haast niet denk ik!! Hadden we nodig voor de tafeldecoratie!

- gisteren is onze DJ langsgekomen...hele sympathieke man!! Playlist overlopen, nog een beetje aangevuld...vooral gezegd wat we NIET willen :-) en een uur afgesproken om te starten. Hij gaat zeker op tijd komen, zo kan hij toch het licht al eens testen (wordt door andere firma geleverd, vandaar). Komt helemaal in orde!!

Nog op de planning deze week: bezoekje aan Humpie Dump in Spijkenisse, een mini prinsessenkleedje gaan kopen voor ons kleinste bruidsmeisje! Ze gaat er zo schattig uitzien, ben er zeker van!

En dan de laatste 2 weken nog wat details: reispassen ophalen, attesten op de gemeente afhalen (voor diegene die recht hebben op een dagje verlof voor ons huwelijk), CD'tje afgeven met onze muziek voor in- en uittrede, ballonnen kopen, zaalbezoek met onze nieuwe traiteur...en nog een aantal kleine zaken!

Het komt dichter!! :-)

groetjes!

Sandra

Sandra
7-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 758

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 9:35:17

Spannend eh meiske!!!!! 't Komt nu wel héél dichtbij eh!
Als ik vrij ben, kom ik ZOIEZO eens piepen aan het gemeentehuis zenne :) Ben super benieuwd!

xxx

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 10:04:58

Amai Sandra,het zijn nog drukke tijden voor jou En 23 dagen is echt niet lang hé!!

Is inderdaad wel heel spannend...Hier vandaag nog exact 1 maand
En hoewel je altijd denkt goed op schema te zijn lijkt het nu of ik nog een berg werk heb

Groetjes en een fijne werkdag hé!!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 10:11:40

@ Melissa: het begint ineens snel te korten ja :-) hihi...die laatste weekjes zullen nog snel voorbij gaan denk ik!! We trouwen om 15u in Merchtem ;-) hihi!

@ Nancy: idd, bij jullie is de laatste maand ook ingegaan...spannend!! Het zal nog druk worden, onze weekends zitten ook vrij vol (ook nog een andere trouwfeest van vrienden intussen) dus goed dat ik de week voor de trouw nog verlof heb om een beetje te recupereren :-)!!!

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 11:00:23

Da's genoteerd ;)

Vicky
15-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 11:37:06

en ik ben zoooo bang om iets te vergeten!
heb jij dat ook?
zo van die alledaagse dingen.
we denken veel aan speciallekes dat we nodig hebben, dat ik vrees dat ik iets zeer voor de hand liggends over het hoofd ga zien.
zelfde met de uitnodigingen. zo bang dat ik iemand ga vergeten hebben...

Nu gaat het snel hé!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 11:47:49

Het valt mee, mijn to do lijstje wordt korter...vooral nog dingen die we de laatste dagen er voor moeten doen (dingen ophalen enz)...dus ik denk niet dat ik iets vergeten ben :-).

Maar het gaat vooruit é seg amai :-)!!!
De dagen vliegen voorbij...joepie!!

groetjes!

tinne
18-5-2013
 Meld misbruik14-8-2012 11:54:05

Lijkt mij echt leuk de laatste dagen en spannend. Geniet ervan.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 11:59:54

Het gaat snel Tinne...eens je verloofd bent, vliegt de tijd ongelooflijk snel voorbij!!! :-)
De laatste dingen afronden is wel leuk...je begint dan resultaat te zien van al het voorbereidende werk :-)!
Maar ik ga blij zijn als het zo ver is...en dan genieten :-) en hopelijk mooi weer (dat is mss nog het enige stresspunt!!)

groetjes!!

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 13:44:07

Whaaa het is bijna zover :D Hier is er ook niet veel meer te doen. Volgende week hopelijk naar de dj, dan nog boekjes printen, bloemen maken, cd voor gemeentehuis en lijst met klein verlet en ook onze reispassen moeten afgehaald worden. Jeej het komt dichterbij! Gisteren hebben we de rode loper even uitgetest en het zag er zo 'echt' uit. Alleen begin ik nu echt last te krijgen van mijn maag en de zenuwtjes zijn komen piepen.

Rebecca
27-4-2013
 Meld misbruik14-8-2012 13:46:59

Mijn buik kriebelt in jouw plaats! Het moet inderdaad fantastisch zijn als alle stukjes van de puzzels in elkaar passen en je alles 1 geheel ziet worden!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 13:52:21

@ Alessia: ik heb ook minder eetlust...volgens mij toch te wijten aan stress, maar ik wil er niet aan toegeven :-) dus probeer niet elke dag meer iets te willen doen :-) zo kan ik toch meer relaxen...en rustig aftellen!

@ Rebecca: inderdaad...het begint allemaal 1 geheel te vormen :-) leuk zene! Ik hoop nog rustig te kunnen aftellen...en de stress hopelijk ook wegwerken :-)!!

Hilde
7-9-2012
 Meld misbruik15-8-2012 1:50:51

Ooohh, hier ook!! Spannend!!

Ik probeer te denken van...het is nog efkes :))
Maar als ik dan begin te denken van "het is nog maar 3 weken niet meer of nog maar 22 dagen" dan komen mijn kriebeltjes toch naar boven hoor!
Mijn broer zei in de week..."ge hebt nog bijna een maand om alles te regelen. Ik zei "nog MAAR een maand om alles te regelen". Mannen hé!! ;)
Ik denk ook zo diep na, dat ik volgens mij ook de gewone simpele dingen ga vergeten zoals "heb ik wel genoeg schotels enzo om de sandwiches op te leggen voor de broodjeslunch"........
Daarstraks schoot mij te binnen dat ik nog geen opvang heb voor ons zoontje. *slik!*
En dan de uurregeling....I'm going crazy...echt waar!
De fotografe die maar niet antwoordde op mails en telefoontjes gedurende de laatste 3 weken. Nu zie ik net dat ze heeft geantwoord. *ik was stiekem al een beetje boos aan het worden hoor!*
Gisteren heb ik mijn bruidsboeket gaan bestellen, zelf een beetje geïmproviseerd dus ik hoop dat het mooi gaat zijn. Corsages ofzo heb ik niet genomen.
Sandra, wij trouwen ook om 15.00 uur (wet)!
Iedereen nog veel succes met de voorbereidingen!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik15-8-2012 21:55:21

Dan zullen we eens aan elkaar denken é Hilde om 15u!!
Alles komt goed ;) maar in elk geval zal het snel vooruit gaan, dat is duidelijk!!
Geniet er nog van!!!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...