Nu Online
Momenteel zijn er 526 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

18 augustus 30 graden!!

14-8-2012 10:50:25
Beste medebruidjes voor nu zaterdag!

Het weer ziet er schitterend uit (tè schitterend, maar we mogen niet klagen hé ;) !)

Hebben jullie tips om het toch koel te houden? Of bruidjes die ook met zo'n temperaturen hebben te maken gehad...

Trouwen in't lang, allemaal leuk! Maar ik ga toch echt wel zweten met mijn 3 onderrokken....

Groetjes en succes met de laatste voorbereidingen...

ZOOO spannend!!!

lotte
18-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 15 | Gelezen: 1067

Melissa
11-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 11:06:04

Hey Lotte

Het weer ziet er inderdaad schitterend uit!
Vorige zaterdag was het ook heel erg warm (wel geen 30 graden ) maar met mijn 5 lagen in mijn kleed was het voor mij ook serieus puffen...
In de auto de airco goe aangestoken en onder mijn kleed laten blazen dat deed deugd!! hihi...
Voor de rest, niet teveel cava drinken want met dat warme weer zit dat héél snel in je hoofd en zorgen dat je water bij de hand hebt tijdens je fotoshoot, want dat hadden wij vergeten en 't zou toch héél handig geweest zijn!

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik14-8-2012 11:14:21

misschien af en toe eens een koud voetbadje

Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 13:00:01

Amai, ja ik trouw vrijdag en toen ik vorige week al stiekem begon te kijken naar de weersvoorspellingen waren die nog niet zo denderend, maar nu! Het gaat inderdaad zweten worden, maar ik ben zooooo blij! Want als het zou regenen hadden wij namelijk geen vervoer gehad We trouwen met de oldtimers van mijn papa, echt nog hele oude auto's met een stoffen kap (die er eigenlijk nooit op staat). We zouden die kap er dan wel op kunnen zetten maar da's allemaal niet zo waterdicht natuurlijk. Dus ik ben echt heel heel heel heeeel blij

sonja

Meld misbruik14-8-2012 13:51:42

4711 Ice Eau De Cologne Deospray

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 13:56:19

Het zonnetje zal idd van de partij zijn! Goeie tip van Melissa trouwens om een flesje water (liefst gekoeld) mee te nemen naar de fotolocatie. Met dat weer heb je toch wel sneller nood aan afkoeling en iets fris. Alvast een dikke proficiat en geniet er maar van!

lotte
18-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 14:11:37

Merci :)
Het gekoeld houden is alleen het probleem vrees ik!!!
Wij gaan ook met het dak open kunnen rijden, alles beter dan regen natuurlijk!!
Mss m'n kleed maar wat omhoog doen in de auto, zodat er idd wat wind onder kan :)

Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 14:15:29

ja, flesje water, goed idee! ... * loopt snel weg en gaat het opschrijven voor ik het weer vergeet *

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik14-8-2012 14:38:02

Wij hadden ook een warme dag, remember het Pinksterweekend? Wel geen 30 graden maar toch een serieus eind in de 20.

* Die lagen van een trouwjurk kunnen soms ook een voordeel zijn: door eens goed met mijn kleed te zwieren, kreeg ik toch wat verluchting
* Ik had panty's aan: die waren héél snel uit
* Zorg dat je tussen de ceremonieën door water bij de hand hebt: wij hadden een huifkar en hadden een koelbox voorzien. Tussen gemeentehuis-kerk en kerk-fotolocatie konden we dan eens goed doordrinken aan cola / water ed.
* Tijdens de fotoshoot hadden wij niet aan verfrissing gedacht: tegen dat we de fotolocatie rond waren hadden we dan ook enorm veel dorst. Hier zou ik dus ook water voorzien.
* Onze receptie ging buiten door. Bij het opstellen van de suite stonden wij in de schaduw, maar na een tijdje in volle zon. De mensen van de zaal stelden dan voor om een parasolletje naast ons te zeten.
* Tussendoor eens deo spuiten werkt ook altijd verfrissend. Wel opletten dat je geen plekken maakt op je kleed.
* Opletten met cava en andere alcoholische dranken.

En voor de rest: genieten zou ik zeggen! Trouwen onder een staalblauwe hemel is gewoonweg zalig!

xxx

Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 17:24:30

Amaaai dat gaat puffen worden met dat corset :-) En mijn haar hangt los... Maar liever zo dan regen! Dan kan ik de paraplu die ik gekocht heb gebruiken als parasol, hoera!

Ellemieke

Meld misbruik14-8-2012 21:10:46

Naast wat drinken en deo misschien ook zo'n spuitbus met water ? Bestaat van Evian, Spa en enkele huismerken van supermarkten. Maakt geen vlekken zoals Deo en je mag er zelfs van drinken...

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik14-8-2012 22:03:19

Ik zou er geld voor willen geven om zo'n weer te hebben. Oké het zou gerust 5° minder mogen zijn maar je mag zeker niet klagen hé. Zoals iedereen hier zegt zou ik ook zeker iets van frisdrank voorzien en deo.

Geniet ervan!!

lotte
25-8-2012
 Meld misbruik15-8-2012 10:32:33

ik hoop het zelfde weer nog te krijgen als jullie
maar tot nu toe ziet het er voor een week later veel minder goed uit :-(

Ann
18-8-2012
 Meld misbruik15-8-2012 15:36:40

Iemand een idee waar je zo'n waterspuitbus kunt kopen? Zal ik ook kunnen gebruiken :-)

Charlotte
18-8-2012
 Meld misbruik15-8-2012 16:56:28

Wij hebben er een gekocht in de colruyt. xx

Nikita
17-8-2012
 Meld misbruik15-8-2012 19:18:35

In carrefour hebben ze die ook. Staat bij de deo's enzo!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...