Terug naar overzicht
Ik ga dit meevolgen, zit ook met die vraag. Ik heb een fotograaf en een ceremoniemeester.
Ja volgens mij is dat wel gebruikelijk (en ook niet echt veel moeite). Dat is meestal toch een broodmaaltijd, dus 1 of 2 personen extra dat voel je toch amper.
Bij ons dit ook zo, het zal normaal een broodjeslunch zijn. Die mensen geef je dan toch ook een broodje?
Wij doen twee verrassingsbroden. Dat is zo'n brood in de vorm van een dier of korf dat dan gevuld wordt met mini belegde broodjes. Je kan daar echt ver in gaan van broodjes met kaas, vlees, een salade tot smos, martino enz. Hoe luxueuzer de broodjes hoe duurder het wel wordt.
Wij doen een picknick en we voorzien nog eten voor de fotograaf en videograaf. Ze hebben al aangegeven dat ze niet veel zullen eten, maar ik heb liever te veel dan te weinig.
wij gaan een koud buffet eten 's middags en uiteraard is de fotograaf meegeteld bij de gasten.dat is uiteindelijk niet de grote kost zoals een avondfeest hé.je kan maar moeilijk met iedereen eten en dan zeggen: allez, ik hoop dat je je boterhamdoos mee hebt... we zouden toch niet willen dat die mens van zijn stokjes snamiddags. we verwachten veel mooi werk hé van hem, dat kan niet op een lege maag,toch?
Wij hebben tijdens de middag een broodjeslunch met taart en de fotograaf en videograaf eten gewoon gezellig mee. Het is ook in buffetvorm dus dat is al makkelijker voor hun.
wij doen als lunch tomatensoep en broodjes met beleg . wij hebben de fotograaf ook mee gevraagd aan tafel , en deze was zeer blij met het aanbod .
Hier eten ze ook mee!
Bij ons eet de fotograaf ook mee (gewoon broodjes).
Bij ons is alles in de namiddag maar aangezien we al om 13u op het stadhuis moeten zijn, organiseren we ook een lunch voor de suite. Wij rekenen ook voor de fotograaf, de ceremoniemeester en onze chauffeur van de bruidswagen die er reeds de hele morgen bij is toch wel een aantal broodjes extra. Die mensen moeten ook eten é ;-).Groetjes!Evelien
Wij voorzien voldoende broodjes voor iedereen (inclusief chauffeur en fotograaf). Meestal heb je toch broodjes te veel over hé, een echte kost is dat niet. En dan hebben ze de keuze of ze willen mee eten of niet. ;) De fotograaf zei dat ik naar haar niet moest kijken maar het is uiteindelijk maar een kleine moeite.
Wij zaten ook beetje met die vraag maar uiteindelijk zullen wij zoals de meeste hier voor verrassingsbrood gaan & voor hen enkele meerekenen (fotograaf, ceremoniemeester & videograaf)