Terug naar overzicht
Ik zou gewoon die armband kopen! Ik heb er eentje gekocht met allemaal steentjes op een rij (een armband die elk merk wel heeft) en die heeft me 160€ gekocht. Veel te veel, maar ik kan ze met gelegenheden nog dragen, een avondje uiteten of een feestje. Maar Swarovski heeft idd wel mooie exemplaren liggen hè. Mijn oog was gevallen op een brede armband vol steentjes, maar de prijs was toch te hoog. Misschien eens kijken op lemony.nu of bij To Have And To Hold, daar kun je op maat laten maken... Groetjes, Alessia.
Ooh Swarovski is zo mooi! :) Ik zou toch ook dat armbandje kopen, dat kan je nog wel met andere gelegenheden dragen. Je zal het u later niet beklagen hoor. ;)
ja, ik twijfel heel erg :-) denk dat ik mij die swarovski toch nog ga halen, tenzij ik iets vind dat voordeliger is, ik zou eventueel kunnen vragen aan mijn mama dan, hem te kopen en dan kan ik hem lenen, zo heb ik ineens 'iets geleend', en kan ze hem daarna aan mij geven hihi maar dan zal het wel geen swarovski zijn, maar gwn eentje van six ofzo.. ook wel mooi, maar zal binnen enkele jaren niet meer zo mooi zijn wss... dus als ik het wil doordragen best eentje van kwaliteit nemen