Nu Online
Momenteel zijn er 452 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

controle dagplanning

14-8-2012 16:13:23
hey allemaal,

wie wil mijn planning eens nakijken? Ik ben niet zo'n organisatorisch wonder :p

8:00 we staan op en getuige arriveert om huis klaar te zetten (we slapen samen)
9:15 make-up arriveert en begint met getuige
9:45 ouders bruid arriveren en make-up begint met moeder, terwijl mijn vader de spullen naar de feestzaal doet en naar de bakker gaat om de lunch op te pikken
10:00 fotografen arriveren
10:15 make-up begint aan haar en make-up bruid
11:00 bruidegom maakt zich klaar
11:30 bruidegom rijdt naar bloemenwinkel en door naar hotel (kwartier rijden)
11:45 bruid kleedt zich aan
12:00 familie is verzamelt aan het hotel en komt samen met bruidegom naar huis
12:15 dingdong: hebben nu klein uurtje voor lunch en broodje en glaasje, snel familiefoto's in tuin
13:10 vertrek naar gemeentehuis (tien minuutjes rijden)
13:20 aankomst gemeentehuis
13:30 viering in gemeentehuis met persoonlijke geloften en drankje nadien : hier ook eventueel familiefoto's
14:15 bus vertrekt met familie naar hotel waar ze kunnen verpozen, wij rijdne met fotografen naar de fotoshoot (weer ongeveer 10 minuten rijden)
16:20 bus brengt iedereen naar feestzaal (nog 10 min vanaf hotel)
16:30 iedereen arriveert aan feestzaal (wij hopelijk ook)
17:00 receptie 1
18:30 einde receptie 1
19:00 receptie 2
19:45 aan tafel
22:00 DJ arriveert

Wat denken jullie? Zijn er zaken te eng/ruim of ben ik zaken vergeten?

clara
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 583

Agnes
5-7-2013
 Meld misbruik14-8-2012 16:54:59

Ziet er goed uit!

groetjes

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 17:00:18

Hey, een vraagje: je hebt 1.5u gerekend voor je haar en make-up. Bij mij hebben ze gezegd zeker een uur per onderdeel (zo heb je nog wat ademruimte). Nu weet ik niet wat je gaat doen met je haar en make-up, dus als het volgens je Visagiste en kapster wel kan, moet je dat gewoon houden. Voor de rest ziet het er goed uit hoor.

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik14-8-2012 18:14:26

Ik zou zelf iets meer tijd nemen voor de lunch, zeker als je daarna al wat foto's wil nemen in de tuin.

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik14-8-2012 18:41:35

de make-up duurt normaal een kwartier 20 min maar als je een half U neemd is dat zeker ruim genoeg geteld hoor. dan nog is een uurtje voor t haar (dat duurt wat langer normaal).

receptie 2 vindt ik persoonlijk nogal krap gerekend. wij hadden een uur voorzien hier was iedereen al aanwezig en is uiteindelijk toch uitgelopen tot een dik anderhalf uur...

lunch is idd heeeeeeeeeel krap! daar zou ik best wat meer tijd voor voorzien.
je moet er rekening mee houden dat er dingen kunnen uitlopen en anders zit je hier al in de problemen. voor eten alleen al moet je een dik uurtje rekenen, wij hadden 's middag (en dat was maar simpele broodjes bij ons thuis) anderhalf uur genomen en zijn nadien 2u foto's gaan nemen

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 18:47:22

@Sofie, mijn make-up duurt de dag zelf een uur! Vind het ook echt lang...

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 21:04:03

Een uur voor make-up? Wat gaan ze allemaal uitsteken met jou Alessia ;-) hihi...
Nee, als iemand de tijd neemt, kan het toch snel oplopen tot 45 min...dus een uurtje kan ook...

Clara, ik vind je planning er goed uitzien, maar idd mss toch wat meer tijd voor de lunch uittrekken ;-)

Succes nog!

groetjes

Sandra

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik14-8-2012 22:45:33

1 uur ja als kapsel erbij gerekend is,kan zelfs nog langer bij een opsteek kapsel...aan schoonheid is werk...make up is zo'n 45 minuten...

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik14-8-2012 23:00:52

Je kan zien hoeveel werk ze heeft of had bij uw proefkapsel & make up. Meestal gaat het de dag zelf nog sneller omdat ze dan al goed weet wat en hoe je het wil. Maar denk dat je daar wel voldoende tijd voor voorzien had. Voor de lunch zou ik ook wat meer tijd voorzien. Voor de rest ziet dat er heel goed uit hoor!

clara
1-9-2012
 Meld misbruik15-8-2012 8:37:08

bedankt voor de reacties!
mijn proef heeft vier uur geduurd :) maar dat lag aan het haar, make-up was super snel klaar eigenlijk, daarom dat ze zei dat een half uur voor make up volstond. Maar Lunch is mss indd krap, ik had er eerst anderhalf uur voor gerekend, maar ik dacht voor ne sandwish te eten is dat precies nogal lang... maar het is indd in het begin van de dag dus als dat wil zeggen dat we anders heel de dagen zitten te "jagen" en overal te laat komen is dat ook niet ideaal :) Ik ga dat dus toch wat vervroegen!

Ik moet wel zeggen dat onze fotografen met twee komen, dus dat scheelt wel in tijd naar foto's toe :)

Het komt dichterbij amai! En nu hopen op mooi weer of ik zit met problemen voor die foto's in de tuin !

ilse
24-8-2013
 Meld misbruik15-8-2012 11:05:15

SUCCES...DA GAAT LUKKEN

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik15-8-2012 11:15:09

met u proef proberen ze vaak verschillende dingen, vraag daarom aan u kapster en u madammeke vd make-ip hoe lang zij denken dat ze nodig hebben, dat geeft u direct een beter zicht op de zaken ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...