Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Samen kopen van opstrijkbare strassteksten

14-8-2012 16:18:45

Hallo hallo

Naar aanleiding van een eerder geplaatst berichtje ben ik op zoek naar enkele bruidjes die ook de opstrijkbare strassteksten willen kopen en zo de verzendingskosten delen.
http://www.weddinggiftshop.nl/op=op!/2-opstrijkbare-strassteksten
De prijs per setje van 2 teksten is momenteel 2,5 EUR en der verzendingskosten bedragen 7,5 EUR. Ik zou het nodige aantal setjes bestellen en de verzendingskosten delen door het aantal deelnemende bruidjes. Mocht je interesse hebben, stuur je me dan een mailtje op rebecca.saelens@eandis.be ?

Ik zal donderdag een mailtje sturen naar iedereen die geantwoord heeft om verder af te spreken.

Groetjes

Rebecca

Rebecca
27-4-2013
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 1193

Jontje
20-7-2012
 Meld misbruik14-8-2012 17:17:39

ik heb om eerlijk te zijn niet zo'n goede ervaringen met deze shop.

Ik had daar een maand voor mijn huwelijk ook die stickers besteld, samen met 20 cd's voor foto's en dan nog slippers.
Ik betaal alles via overschrijving.

En tot op heden nog steeds niks ontvangen en telkens als ik bel gaan ze het inorde maken en beloven ze vanalles.
Maar nog steeds niks gezien van geld of artikelen...

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 17:22:56

Bij mij was de levering wel OK. Ik heb wel even moeten wachten, maar ze waren blijkbaar op vakantie (had toen al 2 mails gestuurd). Een weekje na die laatste mail kreeg ik het doosje aan huis, mooi gepakt en correct. Goed idee trouwens om de leveringskosten te delen. Ik had meerdere dingen gekocht waardoor het niet zo erg opviel, maar als je enkel iets 'goedkoops' koopt weegt het meer door. Die verzendkosten zijn eigenlijk niet zo fijn hè... :D Afschaffen die verzendkosten! :)

An
18-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 19:32:32

Hey Rebecca,

Mag ik vragen voor wat je die strass steentjes nodig hebt?
omdat als je het zo nodig hebben voor zo 'i do' onder je schoenen weet ik wel enkele sites waar je ze voor 4euro hebt met verzending bij (identiek dezelfde als bruidswinkels)
Grtz
An

Jolien
22-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 20:16:46

An: welke sites weet je voor de steentjes onder de schoenen? Ik heb alleen nog maar sites gevonden waar ze boven10eur zijn.

nancy
14-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 20:35:10

@An,die site wil ik ook wel weten. Had men vorige bij Etsy besteld en daar waren ze ook veel duurder.

@Rebecca,ik heb deze 2 dagen geleden besteld,juist te laat dus om kosten te delen

Groetjes

Ruth
4-5-2013
 Meld misbruik14-8-2012 21:06:22

Ik zoek ook nog die 'I do'-stickers. Laat maar komen die websites :-)

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 21:15:19

Via deze site kun je I do stickers bestellen. Ik heb ze met een actie gratis gekregen en het was dik in orde! http://www.bruidsschoenen-online.nl/i-do-stickers/

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik14-8-2012 21:22:42

Maar die kosten wel meer dan die op de sites van An! :)

Anja
10-1-2013
 Meld misbruik14-8-2012 22:43:48

@eandis.be??????? Jij bent een collega van mijn ventje! :-) Van welke infra, moet ik hier vragen... ;-)

An
18-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 23:02:32

Ik ga es in mijn browser geschiedenis zien :-)

;
Khad ooit er als es een bericht van gepost, maar echt meiden, alles jullie iets online willen kopen... kijk eerst es op Ebay.
;
Meestal vind je daar dezelfde dingen op terug (buiten die handgemaakte dingen op etsy) voor een vééél lagere aankoopprijs & verzendingskost.
Als je voornamelijk op ebay.co.uk zoekt toch. (de verzending vanuit uk is ook voordeliger dan NL ofzo... raar maar waar)
.
Ik heb mijn tiara +/- 15 euro (weet juiste prijs niet meer) incl verzendingskosten hier.
Terwijl IDENTIEK dezelfe op lemony stond voor 44euro excl verzending.
.
Mijn kousenbandje iets van een goede 3 a 4 euro incl verzending.
Terwijl op trouw.artikelen.nl hij voor 19,95 stond excl verzending.
.
Nog 1 tip, om snelle levering te hebben >> betalen via PayPal.
Ik heb al mijn dingen na 3 a 4 dagen thuis binnen gekregen ;-)
Enfin kga es opzoek naar die site é :-)

An
18-8-2012
 Meld misbruik14-8-2012 23:11:54

http://www.ebay.co.uk/itm/I-Do-Diamante-Rhinestone-Shoe...

>>> vind mijn verkoper niet meer terug.
Enfin.. als je gewoon naar www.ebay.co.uk gaat en daar ingeeft ''I Do Stickers''
Krijg je een hele lijst... Je moet gewoon zien of de verkoper naar Belgie verzend.
En rechtsboven aan kan je zien in % hoe betrouwbaar de verkoper is en/of het een topverkoper is van Ebay.
Als de verkoper paypal aanbied heb je ook een veilige manier van betalen enz..

Sylvie
27-7-2013
 Meld misbruik15-8-2012 10:20:13

Als er dit iemand koopt ik zou er ook graag eentje hebben & de verzendingskosten delen!
Let me know!

Linda
25-5-2013
 Meld misbruik15-8-2012 13:17:38

ik ben ook geïnteresseerd, maar om het dan terug verdeeld te krijgen zijn er toch ook weer verzend kosten...

tessie
28-9-2012
 Meld misbruik20-8-2012 20:02:09

ik heb ook interesse!!! ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...