Terug naar overzicht
Kun je de ceremonie niet voor de receptie doen? Dan kunnen ze toch blijven... Zo doen wij het ook, maar wel op een andere locatie.
o is da in den Eyck?Da wordt waarschijnlijk ook onze zaal Wij gaan er ook nie teveel tijd tussen laten, net zoals Alessia
ja, den eyck is nog vrij op onze datum en is echt supermooi (op foto), gaan 8sept kijken naar de zalen.en misschien is het inderdaad een goed idee om het tegen de receptie te doen.
Wij gaan het ook doen zoals Alessia. Wij hebben ook familie en vrienden die van ver moeten komen. De receptie volgt bij ons vlak na de mis (de 2 locaties op ongeveer 15 min van elkaar) zodat de gasten (en wij ook) recht van de viering doorrijden naar receptie. Zo is er geen tijdverlies en heb je idd het meest kans dat er veel mensen naar de viering zullen komen.
wij zijn al gaan zien, vinden het daar super! hadden nog afspraken staan met andere zalen, maar ik denk dat we al gekozen hebben
Hoi,wij hebben ook familie die van ver komt (van leuven naar west-vlaanderen).Wij vragen die mensen ook aansluitend op de viering naar de receptie. Ik noteer dat dan ook zo op de uitnodiging: Wij nodigen u vriendelijk uit om ons na de huwelijksviering te volgen naar feestzaal xxx voor... We hebben ook een groep die van ver komt die naar het avondfeest komt en niet naar die receptie. Die mensen komen naar de viering en moeten hun eigenlijk ook een paar uur bezig houden. Je zou kunnen ideetjes geven wat ze kunnen doen: misschien is er een gezellig stadje nabij, of een mooi park, of je kan zo'n oude volksspelen huren waarmee ze zich ergens kunnen bezig houden.Die groep van ons zal in de streek overnachten en ik vermoed dat die mensen dan al eens hun slaapplaats bezoeken om hun gerief daar te leggen. Ik begrijp het volledig dat je graag hebt dat de mensen naar de viering komen ook. Ik zou het ook jammer vinden moesten ze dit laten omdat ze dan enkele uren niet weten wat te doen.Wij geven na de viering in de kerk nog een drankje buiten (jenever of zoiets).De mensen kunnen nog wat na babbelen en jullie kunnen al naar de feestzaal.
Onze plechtigheid is om 15u en de receptie begint om 17u rekennghoudend dat het nog klein hlf uur rijden is naar de zaal. wij hebben nonkels en tantes direct meegevraagd naar receptie om het gat tsn plechtigheid en avondfeest te vullen gezien ze ookvan ver komen. Nichten en neven niet maar de familie huurt vakantiehuisje in de buurt en iedereen kan tussenin eigenlijk naar daar gaan... Hoop dan okk dat ze dit doen want jouw vrees is ook beetje mijn vrees...