Terug naar overzicht
In een reisbureau kunnen ze je een reis en offerte op maat opmaken.
ik zou es gaan piepen bij connections. Zij vliegen sowieso goedkoper naar bv newyork dan as je met neckermann of TC vliegt Grtzz
gewoon een keertje een authentiek reisbureau bezoeken, die mensen kunnen echt meer dan dat je denkt. Wij gaan onze bali reis boeken met gobali ( hebben ook een go thailand) zeer tevreden van de service tot hiertoe en we kunnen via het reisbureau echt alles extra boeken wat we maar willen.
Voor de reis naar Bali kan je eens kijken bij Amazing Honeymoon. Wij warn er enorm tevreden van n alles is op maat! Groetjes
Wij zijn nu al 2x in Orlando geweest, zo'n 10dagen in het totaal (rest van de reis rondreis door Florida, andere reis cruise gedaan) en je kunt echt weken doorbrengen in Orlando. Wij praten al van een derde keer terug te gaan.Dus enkele dagen Orlando, ik vrees dat je dan tijd te kort zal hebben.
wij hebben via het plaatselijk reisbureau een cruise geboekt en een paar dagen miami. en via Go east (hadden we ontdekt op het vakantiesalon) hadden we ook ook een offerte laten maken voor enkele dagen rondreis en enkele strand in bali.
voor Thailand kan je eens horen bij Greenwood Travel. hebben we heel goede ervaringen mee. voor Thailand zou ik niet echt een georganiseerde reis boeken, heel makkelijk zelf te organiseren en veel goedkoper!Greenwood wordt uitgebaat door Nederlanders in Thailand waardoor de prijs nog goedkoop blijft.groetjesJoyce
@ Linda, met enkele dagen orlando bedoelde ik wel ongeveer 8 dagen ofzo... weet dat het te weinig is, want ben een super disney fan, en alleen disneyland kan ik in die dagen spenderen, maarja het is toch iets he.@ joyce, we zouden ni echt een te veel georganiseerde reis doen, aangezien ik al eens een volledige rondreis door thailand gedaan heb, en zou daar wel nog wat willen kijken voor uitstapjes enz.
wij zijn vorig jaar naar thailand geweest: eerst enkele dagen bangkok, dan sukothai, lampang, chiang mia en dan krabi: railey beach. Was echt een superleuke, ontspannende, romantische reis met lekker eten en lieve mensen! dus zeker een aanrader!De heen en terugvlucht Brussel-Bangkok via connections geboekt. De rest allemaal zelf via booking.com en tussenvlucht met asia air.groetjes!