Nu Online
Momenteel zijn er 680 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis dilemma.

14-8-2012 20:53:22
Voor onze huwelijksreis hebben we 3 mogelijke scenario's. Aangezien wij niet echt super strandmensen zijn, maar ook toch nog iets gezien willen hebben...

1. Enkele dagen New York gevolgd door enkele dagen Orlando.(USA)
2. Enkele dagen Bangkok gevolgd door strandvakantie Phuket (Thailand)
3. Mini rondreis Bali gevolgd door strandvakantie Bali ( Indonesie)

Nu is het probleem dat ik al wat zitten zoeken heb om zo een dingen te boeken via jetair, thomascook, ...maar vind niet echt de manier om dit altijd te combineren.
Wil ook niet gewoon de binnenlandse vluchten organiseren, maar ook transfers van hotels naar luchthaven enz..

Heeft er iemand hier zo al een soort reis geboekt of heeft er iemand een idee bij welke organisaties dit het best is ?
Hoop dat er iemand mij wel kan helpen.

jkjkd
20-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 1009

mona
27-7-2013
 Meld misbruik14-8-2012 22:03:19

In een reisbureau kunnen ze je een reis en offerte op maat opmaken.

An
18-8-2012
 Meld misbruik15-8-2012 1:13:49

ik zou es gaan piepen bij connections. Zij vliegen sowieso goedkoper naar bv newyork dan as je met neckermann of TC vliegt Grtzz

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik15-8-2012 8:30:25

gewoon een keertje een authentiek reisbureau bezoeken, die mensen kunnen echt meer dan dat je denkt. Wij gaan onze bali reis boeken met gobali ( hebben ook een go thailand) zeer tevreden van de service tot hiertoe en we kunnen via het reisbureau echt alles extra boeken wat we maar willen.

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik15-8-2012 9:52:13

Voor de reis naar Bali kan je eens kijken bij Amazing Honeymoon. Wij warn er enorm tevreden van n alles is op maat! Groetjes

Linda
25-5-2013
 Meld misbruik15-8-2012 13:09:51

Wij zijn nu al 2x in Orlando geweest, zo'n 10dagen in het totaal (rest van de reis rondreis door Florida, andere reis cruise gedaan) en je kunt echt weken doorbrengen in Orlando. Wij praten al van een derde keer terug te gaan.
Dus enkele dagen Orlando, ik vrees dat je dan tijd te kort zal hebben.

Inge
20-10-2012
 Meld misbruik15-8-2012 20:10:51

wij hebben via het plaatselijk reisbureau een cruise geboekt en een paar dagen miami. en via Go east (hadden we ontdekt op het vakantiesalon) hadden we ook ook een offerte laten maken voor enkele dagen rondreis en enkele strand in bali.

joyce
30-4-2011
 Meld misbruik16-8-2012 19:49:15

voor Thailand kan je eens horen bij Greenwood Travel. hebben we heel goede ervaringen mee. voor Thailand zou ik niet echt een georganiseerde reis boeken, heel makkelijk zelf te organiseren en veel goedkoper!
Greenwood wordt uitgebaat door Nederlanders in Thailand waardoor de prijs nog goedkoop blijft.

groetjes
Joyce

jkjkd
20-7-2013
 Meld misbruik16-8-2012 19:55:14

@ Linda, met enkele dagen orlando bedoelde ik wel ongeveer 8 dagen ofzo... weet dat het te weinig is, want ben een super disney fan, en alleen disneyland kan ik in die dagen spenderen, maarja het is toch iets he.

@ joyce, we zouden ni echt een te veel georganiseerde reis doen, aangezien ik al eens een volledige rondreis door thailand gedaan heb, en zou daar wel nog wat willen kijken voor uitstapjes enz.

catherine
24-8-2013
 Meld misbruik17-8-2012 14:06:00

wij zijn vorig jaar naar thailand geweest: eerst enkele dagen bangkok, dan sukothai, lampang, chiang mia en dan krabi: railey beach. Was echt een superleuke, ontspannende, romantische reis met lekker eten en lieve mensen! dus zeker een aanrader!
De heen en terugvlucht Brussel-Bangkok via connections geboekt. De rest allemaal zelf via booking.com en tussenvlucht met asia air.
groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums