Nu Online
Momenteel zijn er 301 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling opstellen

14-8-2012 22:33:25
Bruidjes en gommen

Hoeveel tijd op voorhand zijn jullie begonnen om jullie dagindeling op te stellen? zou er al aan willen beginnen aangezien bijna alles toch al geregeld is. Het zit wel zo dat wij 2 kindjes hebben van 4 en 4m (dan 9m). Dus voor diegene met kindjes hoe beginnen jullie de dag? Wij trouwen om 11.00u voor de wet en voor de kerk hebben we momenteel nog geen tijdstip, maar zou dit in de namiddag willen doen aangezien de jongste moet eten en dutten onder de middag. Receptie begint om 18.00u volgend met het avondfeest. Heb totaal geen idee hoeveel ruimte ik moet laten 's ochtends voor het klaarmaken, haar, make-up, aankleden van de kindjes en ik, fotosessie, ... Zou er iemand het zien zitten om zijn/haar dagindeling eventueel te kunnen doorsturen die zowat gelijkaardig is en met kindjes (vraag niet veel hoor ).

groetjes

Stéphanie
19-1-2013
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 729

Stéphanie
19-1-2013
 Meld misbruik14-8-2012 22:36:30

Doorsturen zou handig zijn als ik mijn e-mailadres vermeld natuurlijk! dus bij deze: rosiers-vanreleghem@skynet.be

Debbie
4-5-2013
 Meld misbruik14-8-2012 22:39:05

naar mij mag dat ook: jandebbie1@gmail.com

alvast bedankt iedereen!

ilse
24-8-2013

sofie
15-8-2023
 Meld misbruik14-8-2012 23:19:28

hoi hoi

wij zijn 2 weken geleden getrouwd wij hebben ook een kindje dat op dat moment 11 maanden was hier heb ik zelfs een slaapschema voor uitgedokterd en in mijn dagplanning ingepland ;-) onze wet was ook om 11u en wij hadden een viering met aansluitend receptie die ook starte om 18u ;-)

als je wil mail ik het u door doe me een maileke op fiekev_v@hotmail.com

kelly
14-12-2012
 Meld misbruik15-8-2012 7:38:07

ik wil ook! kellyfemke@hotmail.com
mvg kelly

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik16-8-2012 9:25:43

Kindjes hebben wij niet, maar stadhuis is bij ons ook 11u, kerk namiddag en receptie ook tegen de avond. Deze planning hebben wij in gedachten:
11u: trouw stadhuis
11u30: fotoshoot bruidspaar omgeving stadhuis (+ 3 bruidskindjes, de getuigen gaan mee om alles met de kindjes in goede banen te leiden) - de suite naar huis voor broodjesmaaltijd
13u: einde foto's, bruidspaar ook naar huis om te eten
14u: familiefoto's in de tuin
14u15: vertrek kerk
14u30: trouw kerk
15u30: einde kerk + nog wat napraten aan de kerk
16u30: receptie 1 (niet-avondfeest gasten)
18u30: receptie 2 (avondfeest gasten)
19u30: aan tafel

kelly
14-12-2012
 Meld misbruik16-8-2012 10:00:42

hoi Joyce

hoe laat starten jullie dan met de opmaak? wij hebben bijna dezelfde indeling plus 1 dochter die we moeten klaar stomen maar dat zal geen probleem worden

mvg kelly

Joyce
11-5-2013
 Meld misbruik16-8-2012 20:55:15

Wel, dat weet ik eigenlijk ook nog niet zo goed... Ik heb nog geen contact gehad met kapper of visagiste, en kan niet zo goed inschatten hoelang zoiets duurt...
Mijn vriend zal een 45 min op voorhand mij thuis komen ophalen (eerst wat foto's nemen + 20 min rijden naar stadhuis). Dus moet ik zien dat ik tegen 10u15 klaar ben.
Om 10u trouwkleed aandoen. Van 8u - 9u30 kapper + make-up? Dus tegen 7u opstaan, douchen en eten?
Ik weet niet of dit realistisch is? Wat denk jij, of hoe zit jullie planning 's morgens in elkaar?
Moeilijk he, zo'n timing opstellen...

kelly
14-12-2012
 Meld misbruik17-8-2012 16:47:32

Hoi joyce

ik weet nu sinds gisteren hoe laat ik bij de kapper moet zijn.bij mij is het om 5u30 maar dat komt doordat er nog een bruid op staat voor dezelfde dag en die was blijkbaar eerder om vast te leggen. zij staat erop om 7u15en gezien ik altijd een vroege wekker ben en die dag zeer zeker zal zijn vind ik dat geen probleem. ik kon om 8u45 ook maar mijn schoonzussen moeten ook nog gekapt worden en terzelfde tijd als ik klaar zijn (suite) dus heb ik hen dan dat uur laten zetten. is wat ambetant als je allemaal dezelfde kapster hebt é. is idd heel moeilijk om op te stellen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...