TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sylvie
27-7-2013
|
15-8-2012 9:55:46
Wauw de lady bird collectie is écht heel mooi! Zo iets in die stijl zoek ik!
|
|
Saar
7-9-2013
|
15-8-2012 10:52:09
Wij trouwen pas over 13 maand en ik heb nu een eerste afspraak afgelegd om te gaan passen eind september. Ik vind dit best spannend. Ik vermoed trouwens dat je in de meeste zaken een afspraak dient te maken, hoor.
Ik denk niet dat ze ervan uitgaan dat je onmiddellijk koopt. Het gaat hem meestal om een aanzienlijk hoog bedrag en ik wil toch zeker zijn dat het de juiste jurk is, vooraleer het geld over de balk gaat. Dus de kans dat ik in de eerste winkel waar ik ga iets koop, is zeer miniem.
|
|
debora
18-7-2014
|
15-8-2012 11:58:09
Hey, Zou je zowiezo door niks onder druk laten zetten! Je hebt zeker nog tijd genoeg ze. Je bent helemaal nie verplicht om aan te kopen he... Zou enkel al direct beslissen als ge helemaal da WAUW effect hebt, anders raden ze toch aan om er is een nachtje over te slapen. Ge hebt altijd winkels waar ze aandringen, maar laat je nie doen he Je moet vooral genieten bij het passen. Groetjes en veel succes
|
|
Stéphanie
19-1-2013
|
15-8-2012 13:02:26
ik ben op 07-07-2012 gaan kijken en heb direct mijn goesting gevonden!!! Een LADYBIRD Ik trouw op 19-01-2013 en mijn trouwjurk komt pas in december toe, dus vind het eigenlijk wel kort op de bal, maar de verkoopster stelde mij gerust dat ze dit zelfs op 2 dagen (+nachten) in orde kunnen brengen als er nog iets aan veranderd moet worden. Zij vertelde me dat je toch een 6 maanden moet rekenen als het besteld moet worden. En wat betrefd het twijfelen over een jurk.... Je zal zien als je een model past en je krijgt dat wauw-gevoel dan zit je zeker goed Als je niet zeker bent, laat je dan niet onder druk zetten en kijk gewoon verder. Alvast heel veel succes en veel pasplezier!!!
|
|
sarah
30-7-2012
|
15-8-2012 13:06:55
de meeste jurken hebben een leveringstermijn van 6 maand ik heb de mijne 10 maand vooraf besteld, na die 6 maand moet je nog 2 passen rekenen ook de mijne komt van bij Pierre Yves en ben er heeel tevreden over!
|
|
Elien
17-11-2012
|
15-8-2012 17:19:25
Ik heb mijne eind juni besteld, en begin september mag ik al voor 1ste pas.. Dus een goeie 2,5 maand!
|
|
Joyce
11-5-2013
|
16-8-2012 9:03:56
Wij trouwen een dag na jullie en ik heb mijn bruidsjurk al wel. Maar in de winkel (Liliane Claes, in Herentals, heel tevreden over!) zeiden ze dat ik nog gerust tot het najaar kon wachten om te beslissen. Maar ik had de mijne gevonden en wou niet langer wachten :-) Er is idd een levertermijn van ongeveer 6 maanden op de meeste jurken. Denk dat je ook best een afspraak maakt, dan hebben ze alle tijd voor jou en kan je rustig passen. Ik ben in 2 winkels geweest en heb er verschillende jurken gepast. En allebei raadden ze aan om genoeg tijd te nemen om te beslissen en niet meteen iets te kopen, dus... laat je zeker niet onder druk zetten! Veel plezier met de zoektocht!
|
|
Ilse
13-10-2012
|
16-8-2012 10:51:50
Ik heb mijn jurk bij le Chapeau gekocht, een Ladybird! Het zijn zeer vriendelijke en behulpzame verkoopsters! Ik heb eind februari een afspraak gemaakt en toen ook direct mijn jurk gekocht omdat ik het echte WAUW-gevoel had. Begin augustus ben ik voor mijn eerste pas geweest en 13 oktober trouwen we! Je moet bij le Chapeau wel een afspraak maken, zodat ze ook voldoende tijd aan je kunnen besteden. Veel succes!
|
|
kathy
10-5-2013
|
21-8-2012 14:50:26
Het is beslist! Ik heb uiteindelijk naar Le Chapeau gebeld waar ik al snel terecht kon. Een heel vriendelijke dame die echt de tijd voor je neemt, ook om te ontdekken wat je echt wil. Het is uiteindelijk een Ladybird geworden die 1 week uit was, dus al van de nieuwe collectie voor 2013. Het waauw gevoel was er, ook bij mijn mama die erbij was. De keuze was gemaakt en ik ben nog altijd superblij ermee. In maart is mijn eerste pasbeurt en dan een week op voorhand zodat alles zeker perfect is. En trouwens, heel lekkere cava gekregen om te vieren ;-)
|
|
Wendy
19-5-2012
|
22-8-2012 19:53:37
ik heb een hele mooie trouwjurk te koop voor 150 eurp ! die kosste 700 € maat 36-38 indien intresse mail me maar naar rikatje21@hotmail.com
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|