Terug naar overzicht
Wij betalen 175 euro voor de ceremoniemeester en dat is voor 4uur en daarna is het 30 euro per uur dat erbij komt. Wij hebben gekozen voor Kris Deprince uit Brugge, zeer vriendelijke man, hij doet dit alleen dus de besprekingen zijn met hem en op je grote dag is het ook hij die er is. Ik vond dat belangrijk wat ik had van veel anderen gehoord dat ze dingen besproken met de ceremoniemeester maar dat het een personeelslid was op de trouw die van niets wist. Hij zal ook voor de rode loper aan de kerk en boompjes (thuis en aan de kerk) zorgen alsook het vervoer. Het schijnt dat ceremonie Patrick ook een groeien is en de prijzen tussen deprince en hem zijn gelijk. Groetjes
Wij hebben gekozen voor Luc Beernaert. Een hele vriendelijke rustige man die we al enkele trouws in onze vriendenkring heeft gedaan en iedereen is zeer lovend.We betalen hem 300 EUR en dat is van 's morgens 09:30u tot half onze eerste receptie rond 18:00u
wij hebben gekozen voor allegebeure (Davy Achten) en zijn tot nu toe SUPERtevreden over hem. Hij kost 500 euro voor een ganse dag aanwezig te zijn en doet enkele gesprekken vooraf om alles in goede banen te kunnen leiden op onze grote dag. Ik weet wel niet of hij in die regio huwelijken doet, maar je kan het altijd vragen... groetjesHanne
Dag JolienWij hebben ceremoniemeester Pieter Cloet uit Izegem.Ik geloof dat het voor ons op €200 komt (incl vervoerskosten) en is een zeer vriendelijke jongeman.De meeste ceremoniemeesters zijn oudere mannen, de onze niet dat vond ik persoonlijk wel leuker.Debbie
Wij hebben Patrick Schoonbaert uit Assebroek. Heel tevreden tot nu toe. We betalen 200 EUR.
Wij hebben 175 euro betaald voor onze ceremoniemeester, hij was bij ons van 10u smorgens tot aan het avondfeest (18h), hij is smorgens de corsages en het bruidsboeket gaan afhalen, bij de bruidegom en familie de corsages gaan opspelden, hij is meegekomen fotos maken (hij hielp waar nodig zoals het boeket vasthouden of de sleep, of de jas van mijn man enz)en hij heeft ons vervoerd naar de feestzaalWij waren meer dan zeer tevreden over onze ceremoniemeester
wij hebben ook pieter cloet van izegem wij betalen €250 van 9u tot 17u aan de feestzaal bij ons moet hij wel wat km afleggen van oostende - diksmuide-woumen-diksmuide - zedelgem dus ja wij hebben al 1 gesprek gehad en kwam met veel tips is een vlotte jonge man maandag komt hij voor nog een laatste gesprek dan maakt hij normaal een draaiboek op maar dat wist ik niet en ik heb deze al gemaakt .we gaan maandag nu wel alles overlopen en bespreken .
@ Serena Welke ceremonie meester hadden jullie?
Wij hebben ook Pieter Cloet uit Izegem. En het is echt een zeer toffe ceremoniemeester, hij is nog jong maar is echt al heel professioneel vind ik!Hij staat ons echt bij met raad en daad! Wij betalen ook 250, maar ik heb nu al gezien dat hij zijn geld meer dan waard zal zijn.