Terug naar overzicht
Ik denk dat die ongeveer 1300 euro komt. Heb een gelijkaardige gezien en die was zoveel.
Weet jij van welk merk het is? Dat helpt ook al veel...
Hey Sarah,Deze jurk is van Ladybird (http://www.ladybird.nl/collectie), op hun site staan niet de exacte prijzen, maar over het algemeen variëren deze van 1000 tot 2500 euro.Groetjes
hallo, ik heb een ladybird gekocht , lijkt wel op deze en deze kost met alles erop en eraan (schoenen , lingerie , tiara ,)2100 euro groeten
Volgens mij staat die jurk op de site van de honeymoon shop. Als je op de site daar op de jurk klikt ken je een prijs indicatie aanvragen en wordt het bedrag gemailt
hallo,Alvast bedankt voor alle tips, 8 sept ga ik op kleedjes jacht en als ik met het model sta dan zoek ik misschien wel iemand die een soortgelijke voor me kan maken ;)Inderdaad toen ik in het bruidsmagazine ontdekte dat het een lady bird was vreesde ik al voor de prijs maar ja ;)Groetjes sarah
Hallo Sarah,bij Het Bruidsparadijs in Merksem verkopen we het merk Ladybird. Buiten het merk Ladybird heb je er ook nog goedkopere jurken in deze stijl. Indien je eens een kijkje wilt komen nemen, maak je best op voorhand even een afspraak. Dan ben je zeker dat er een verkoopster voor je beschikbaar is.Nog veel succes met je voorbereidingen!Maritawww.bruidsparadijs.be
Hallo Marita,8 Sept heb ik reeds een afspraak gemaakt met het bruidsparadijs, handig nu weten jullie al reeds welke stijl ik leuk vind ;)Groetjes Sarah