TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Rebecca
27-4-2013
|
15-8-2012 16:39:15
Ik ken de Vossenberg niet. Denotter hebben we zelf gezien en vond ik toch ook heel erg mooi. Ik kon voor mezelf een antwoord vinden door los van alle plus en minnekes mezelf de vraag te stellen: waar zie ik ons al de gasten ontvangen.
|
|
Guido
|
15-8-2012 17:03:47
|
|
Serena
31-8-2012
|
15-8-2012 17:36:28
De vossenberg ken ik niet, maar wij hebben gekozen voor Denotter omdat we het een zeer mooie zaal vinden, helemaal onze stijl. Ik nog niet zeggen of dat het goed is of niet, maar wij hebben ook al goede dingen gehoord.
|
|
Christ
|
15-8-2012 17:47:06
Ik ben al in beide zalen geweest als fotograaf en moet zeggen dat beide zalen kwaliteit leveren!
|
|
Patrick
|
15-8-2012 19:35:57
Ik ga voor de twee zalen, maar helaas dat kan niet! Den otter heeft heel vriendelijk personeel, goede kwaliteit van alles, mooie moderne zaal, alles wit en zwart, het eten is er altijd heel warm, ook aan de niet eretafels, misschien hebben ze daardoor nog een streepje voor. In den otter kan je niet voorproeven maar het hoeft zeker niet. Kiezen is inderdaad altijd moeilijk, succes.
|
|
Evy
27-7-2013
|
15-8-2012 21:57:15
In Denotter ben ik al tweemaal naar een trouwfeest geweest. Ik vond dit zeer goed. Eten zeer lekker, warm, zeer vriendelijk personeel, niets tekort, ze zien alles, mooie zaal, mooie tuin voor receptie. In de Vossenberg ben ik nu onlangs geweest, in augustus. Ook prachtige zaal, super lekker van eten, warm. Want ze dienen zelfs op met zo'n mooie deksels. Personeel vond ik persoonlijk iets minder vriendelijk dan in Denotter. De maitre vond ik zelfs wat aan de vieze kant. Het was een collega van me en we wilden iets tonen met foto's en muziek en het stond er niet echt voor open. Er waren er namelijk nog twee die iets wilden doen en dat was teveel voor hem. Ik begrijp wel dat de timing zeer belangrijk is voor hen i.v.m. het eten, maar het was een beetje de manier waarop hij het zei.
Er waren die avond drie trouwfeesten, dus telkens een andere maitre en ander personeel. Een collega van me is daar reeds tweemaal geweest en toen was het personeel zeer vriendelijk en het was ook een andere maitre.
Ik ben zelf ook nog op zoek naar een feestzaal en Denotter is zeker een kanshebber. Als ik moet kiezen tussen Denotter en Vossenberg, kies ik voor Denotter.
Ben je al in beide langsgeweest voor uitleg? Misschien dat bij de één een beter gevoel hebt dan bij de andere? Of prijzen vergelijken?
Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen!
|
|
Lien
17-8-2013
|
15-8-2012 22:19:31
Bedankt voor jullie reacties!
Het zal Denotter worden! Ik ben overtuigd!
Ik ben naar beide locaties geweest en bij beiden vriendelijk ontvangen geweest!
Ik hoorde via een vriendin dat de organisatie in de Vossenberg niet steeds vlot verloopt en Denotter is vlakbij... dus de voorbereiding kan beginnen :-)
Bedankt voor jullie hulp!
|
|
tima
8-9-2012
|
15-8-2012 23:52:50
joepi ik trouw in denotter en super om al die goede commentaren te horen :) communicatie enz al heel tijd super verlopen zelfs iets apart voor een zwangere dame was geen probleem :)
|
|
Annabel
19-10-2013
|
16-8-2012 0:03:10
Wij trouwen volgend jaar in de Vossenberg en zijn er tot nu toe heel tevreden over. Vorig jaar zijn vrienden van ons er getrouwd en alles is er vlekkeloos verlopen. Ik vond het vooral een prachtige locatie en het eten werd door iedereen gesmaakt. Denotter ken ik zelf niet, maar het ziet er zeker ook een leuke zaal uit!
|
|
Stéphanie
|
16-8-2012 9:30:23
Wij trouwen ook in De Vossenberg en wij waren ook onmiddellijk weg van de mooie locatie! Tot nu toe zijn wij ook heel tevreden over onze keuze. Als we mailen met vragen krijgen we steeds vlot en vriendelijk een antwoord.
|
|
Patrick
|
17-8-2012 0:28:23
Als buitenstaander altijd leuk te horen dat de twee zalen okè zijn, feedback is altijd meegenomen voor andere koppeltjes te helpen, positieve reacties zijn ook altijd goed, het kan altijd eens minder goed lopen door omstandigheden, daarom niet direct in paniek slaan, dat gebeurt overal wel eens. Goeie topic.
|
|
Valerie
24-8-2013
|
17-8-2012 9:19:00
Hallo, moest ik mogen kiezen tussen den otter en de vossenberg dan zou het denk ik den otter worden... De vossenberg is zeer mooi, maar minder romantisch vind ik dan den otter... Maar het is natuurlijk te zien wat je wilt hé ;-)
|
|
Joeri
25-8-2012
|
17-8-2012 22:51:51
Wij zijn volgende week zaterdag aan de beurt in Denotter, begint spannend te worden !
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|