TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Silke
4-5-2013
|
15-8-2012 19:45:45
Oh meisje toch! Das echt niet fijn om te horen! Het is natuurlijk de bedoeling dat je je goed voelt in je jurk op jullie mooiste dag.. Dus ik zou toch proberen om open kaart te spelen met de mama. Gewoon eerlijk zijn en zeggen hoe je je voelt. Je kan je jurk altijd verkopen. Als je dat nog nooit gedragen hebt dan kan je daar nog veel van krijgen en dan een andere jurk kopen waar je u beter in voelt.. Ik begrijp dat het niet gemakkelijk is om dit aan te brengen maar je moet je toch goed voelen hé.
|
|
Alessia
7-9-2012
|
15-8-2012 20:27:58
Hey, ik heb ook niet de gekende Waw gevoel als ik mijn jurk aanheb. Ik heb nu vrijdag mijn vierde pas en ik hoop dat het dan wel volledig terug is. Daarnet vroeg ik aan mijn vriend hoe hij denkt dat mijn kleed eruit ziet en hij beschreef mijn kleed volledig, zeer raar! Hij zei dan maar dat hij me volledig kent. Al denk ik dat hij misschien ergens een foto heeft gevonden, maar misschien is dat toch een teken dat het wel een mooie jurk is voor mij. Kun je niet iets veranderen aan de jurk zodat het wat meer jouw smaak is? Het is natuurlijk altijd jammer, maar het zijn nog 22 dagen, misschien zijn het gewoon de zenuwen? Je wilt dat op je trouw alles perfect is en die kleine minpuntjes aan je jurk kunnen nu zorgen voor die grote stressmomenten. Wanneer heb je je tweede pas? Het kan zijn dat je dan wel terug het gevoel hebt dat je had toen je het had gekocht. Ik lees het zo vaak dat bruidjes na hun eerste pas helemaal in paniek zijn omdat het toch niet dè jurk blijkt te zijn en na de tweede pas weer helemaal verliefd zijn. Een andere jurk op het avondfeest is zeker een optie. Ik wil dat ook, maar mijn moeder ziet het niet zitten na het bedrag van mijn trouwjurk, jammer want ik denk dat een kort kleedje helemaal mijn ding zou zijn! Alleszins nog veel succes en hopelijk heb je snel die WAUW gevoel terug of een andere optie. Lieve groetjes, Alessia.
|
|
Jessica
7-9-2012
|
15-8-2012 20:44:25
Hey Alessia en Silke,
Mijn 2de pas is op 1 september. Moet dan goed zijn, want ik neem de jurk op die dag ook mee naar huis. Kwil ook graag een los en gemakkelijke jurk op het avondfeest. Ik zie mezelf niet meer dansen in deze trouwjurk. Misschien komt het door het afvallen dat de jurk te zwaar aanvoelt. Ben nu wel 5 kilo lichter toen ik de jurk had gekozen. En heb veel te lang naar een jurk gekeken in een bruidsboekje. Had die jurk ook gepast, maar toen vond ik de jurk die ik nu heb beter staan bij mij. Pfftt het is misschien de stress die opkomt. Het is gelijk de stress voor een belangrijk examen dat ik voel. Zit zo met een gespannen gevoel.
|
|
Silke
4-5-2013
|
15-8-2012 20:51:08
Veel succes op 1 september! Ik hoop dat je dan een beter gevoel hebt! Misschien is het inderdaad een beetje de stress dat opkomt. Ik hoop dat het in orde komt met uw kleed echt waar! Good luck!!
|
|
Alessia
7-9-2012
|
15-8-2012 21:14:51
Het komt wel in orde, een extra jurk voor de avond kun je altijd kopen... Probeer je gewoon wat te ontspannen en te genieten van de laatste weekjes, het komt wel in orde! Dat hoop ik alleszins voor jou.Succes en laat ons zeker weten hoe het is verkopen! Groetjes, Alessia.
|
|
Petra
8-9-2012
|
15-8-2012 21:18:21
Ik had een waw gevoel de eerste keer dat ik het gepast had, maar daarna keek ik soms naar foto's ervan op internet en dacht ik 'wat heb ik nu gekozen...' zeker nadat mijn vriend me zei bij het bladeren in 'loving you' dat hij al dat kant en dat geblink lelijk vond, hij toch weet dat ik dat nooit zou nemen, ik voelde me zoooo slecht, en op foto is het ook niet zo mooi, en ik toonde het al eens aan men schoonzus, en die zei ook gewoon 'aja.. mooi' maar toen ik het weer aan had voelde ik me weer super, nu nog hopen dat mijn ventje dat ook vindt de dag zelf...
|
|
freyja
30-6-2012
|
16-8-2012 19:50:18
Ivm het zwaar zijn van de jurk: De hoepelrok zal dat echt verbeteren en als je een rijgsluiting hebt moet je er ook voor zorgen dat deze goed ingesnoerd is. Ik had een heel zware jurk (de rok telde maar liefst 12 lagen) en toch voelde ik dat gewicht absoluut niet dankzij de hoepelrok en het goed ingesnoerd zijn, ik had er absoluut geen last van.
Verder kan ik je ook alleen maar aanraden om toch open kaart te spelen met je mama... Misschien kan je nog gaan voor een tussentijdse pas om te zien hoe je de jurk meer "jou" kunt maken of wat er eventueel nog andere mogelijkheden zijn ofzo...?
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|