Terug naar overzicht
Ik zou dat persoonlijk niet storend vinden, en zeker niet omdat het om een klein stukje gaat...
Ik volg Jessica! :)
joepie
Ik heb zelf ook een tattoo tussen mijn schouderbladenEn ik graag ook een bustier.De meeste mensen die mij kennen weten dat ik die daar heb en ik ga ze zeker niet wegsteken.Ik heb nu wel gezien, door mijn lange hare dat ze een beetje bestopt is.Maar je bent zoals je bent, ik zou ze niet weg stoppen :)Véél succes !
Heyhey,Ik ga zowiezo een stola dragen in de kerk omdat ik een bustier gewoon iets te bloot vind :-).Groetjes!Evelien
Hey Petra,Ik zat ook eerst te denken om mijn tatoo(10 cm) te bedekken, maar zat dan zo te denken "mag ik nu gewoon niet mezelf zijn, want mijn schatje hou toch van mij zoals ik ben".Zelf mijn schoonmoeder(heel katholiek) zei: we houden evenveel van jou, met of zonder tatoo, je moet gewoon jezelf blijven! (tis toch wel een schat van een schoonmoeder hé)Kortom iedereen van de familie zei dat ik Sarah ben met een tatoo en dat die tatoo nu eenmaal bij mij hoort.Groetjes Sarah
Ik zou mij daar ook niet druk om maken hoor :)Ik heb zelf een nogal grote tattoo op mijn schouder en ik wou net dat deze helemaal boven mijn kleed uitstak :) Hij hoort nu eenmaal bij mij :)Tot na het gemeentehuis heb ik weliswaar wél een stola gedragen maar dat was meer op mijn nogal dikke bovenarmen wat weg te steken :)Maar het werd zooo warm, dus die stola ging snel de auto in! Ik ben nu eenmaal geen 'fotomodel', dus waarom moeite doen om iets weg te steken, mijn vrienden weten al langer dan vandaag hoe ik eruit zie he!?
Ik heb ook een tattoo op mijn rug en heb hem niet verstopt :).Zoals de meesten hier al reageerden, dit is een stukje van jezelf he!
das waar :-) kga hem niet verstoppen, we leven trouwens in 2012 en niet in de middeleeuwen
Ik heb tussen mijn schouderbladen de naam van mijn overleden dochter getatoeëerd, met engelvleugeltjes, zo'n 10cm op 10cm. De dag dat ik trouw moet deze zeker zichtbaar zijn, zodat ze op een bepaalde manier aanwezig kan zijn. Bij mij is het dus echt symbolisch!als je echter een tattoo hebt waarvan je spijt hebt (stel je voor: de naam van je ex!!! :-) ) of waar je je voor schaamt of dergelijke, zou ik het toch verstoppen...aan jou om te beslissen, succes!
ik schaam me er helemaal niet voor, ik heb hem nog maar effe, gewoon omdat bijna niemand het weet, ik weet niet welke reactie ik zou krijgen, maar ik vind hem supermooi, dus ik ga hem gewoon niet wegstoppen of ook niet extra zichtbaar maken, gewoon normaal doen