TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Hilde
7-9-2012
|
15-8-2012 22:49:02
ik volg!!!
|
|
Lindsy
25-5-2012
|
15-8-2012 23:02:02
Wat wij hadden:
* Intrede zaal: keuze aan de zaal overgelaten * Aansnijden taart: Sweets for my Sweet * Bedanking ouders: Have I told you lately - Van Morisson * 1e dans:Thank you for loving me – Bon Jovi * 2e dans: Wonderful Tonight – Eric Clapton * 3e dans: All for Love – Bryan Adams, Rod Stewart & Sting * Daarna draaide de DJ The First The Last My Everything van Barry White: een klassieker maar het bleek de ideale keuze te zijn om iedereen op de dansvloer te houden.
Enkele liedjes die het heel goed deden bij ons: dansjes als Hucklebuck en Macarena, 90's classics als Rhythm is a Dancer, klassiekers als Beat It en Paradise by the Dashboard Light, disco nummers,...
Succes !!
|
|
Marisa
1-9-2012
|
16-8-2012 9:16:17
Ik ga ook volgen. Wij moeten ook een playlist doorgeven en ik weet niet meteen hoe er aan te beginnen :)
|
|
Sara
14-7-2012
|
16-8-2012 10:02:45
Wij hadden volgende liedjes:
- Binnenkomen zaal: Black Eyed Peas = I Gotta Feeling - Binnenkomen taart + aansnijden: Katy Perry = Firework
- Voor de openingsdans hadden wij een mix die begon en eindigde met Stevie B = Because I Love You gevolgt met verschillende andere liedjes o.a: Joe Cocker= You Can Leave Your Hat On, Jump On It, The Twist, Cotton Eye Joe, Rolling Stones = statisfaction, Follow The Leader, Barry White= MY First, My Last, My Everything.
- 1ste dans = Wonderfull To Night van Eric Clapton - 2de dans = All For Love van Bryan Adams
Veel succes nog met de zoektocht!
|
|
Jacky
|
16-8-2012 16:39:05
Dansjes die hier in onze streek zeker gedraait moeten worden zijn.
Scottisch Hucklebuck 't smidje van Lais Zorba Clo clo De line dance van will tura en dan verder gaan met de square dance (brug maken) Les lac du conne mara (zwaaien met servetten) Indianendans pour un flirt .....
Ik ga ook niet alles vrijgeven maar er is zoveel wat je kan en moet draaien/doen om het tot een succes te krijgen, maar een goede DJ zou dat toch moeten weten dus overleg eens goed met je DJ en dan pas heb ik al een indruk of hij de DJ is die je moet hebben.
Feesten verzorgen en zeker een bruiloft is een vak, helaas schieten veel DJ's te kort om van een bruiloft een succes te maken..
|
|
Daphné
21-9-2012
|
17-8-2012 22:31:13
@ Sarah: Wij doen zoiets gelijkaardig voor onze openingsdans! We beginnen en eindigen met Bryan Adams Everything I Do...Daarna The Twist, YMCA, Grease Lightning,Jump on it, Vogeltjesdans, Cotton Eye Joe, Jumpliedje en Party rock. Hoe waren de reacties op jullie openingsdans??
Voor het binnenkomen laten we de DJ zijn ding doen, binnenkomen taart en aansnijden Milk Inc met Miracle.
|
|
|
|
Altijd op jouw ritme! Specialiteit van huwelijksfeesten.
in West-Vlaanderen |
Lable.be - De discobar waar het koppel centraal staat
in Beerse |
in Opwijk |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
Professional Party DJ Services - Allround Trouw & Feest Deejay
in regio Zuiderkempen |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Allround party DJ, eerlijke prijzen, ambiance inbegrepen!
in Schoten |
Feesten in stijl
in Kessel-Lo |
MUSIC IS THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES
in west - vlaanderen |
uw perfecte dansfeest, daar maken we werk van.
in Oost- en West- Vlaanderen |
fun op je dansvloer ----- DJ's ----- 0496 51 14 14 -- http://infinity.be/
in Diksmuide en Zaventem |
A brand of magic never fails
in Menen |
in Belsele |
Pro allround Dj op je feest of fuif ! Reeds 18 jaar partytime!
in heel Vlaanderen |
Van Gala tot Party
in Wetteren |
De kwaliteit van uw feest is het allerbelangrijkste voor ons
in Aalter |
DJ - VIDEOGRAAF - VIDEOSCHERM
in Vlaanderen - Antwerpen - Limburg |
|