Terug naar overzicht
Als je mij je email geeft, mail ik onze leidraad door.
Oh, ik wil die ook wel graag ontvangen voor onze viering: bjorn.vanessa@gmail.combedankt :-)
@ Silke; Dat klinkt heel leuk :) Ik ben ook wel geïnteresseerd in de leidraad van jullie viering! jacobs.machteld@gmail.comBedankt!
Hoi Silke. Als je het niet erg vindt, kan ik zo'n leidraad ook wel gebruiken. Al bedankt! lizemeynen@hotmail.com
Zou je die naar mij ook eens willen doorsturen? Weet eigenlijk totaal niet hoe daaraan te beginnen! :-) dymphna_maes@yahoo.com
Hey DorienAls je mij een persoonlijk berichtje stuurt zal ik jou de teksten van onze ceremonie bezorgen. Wij hebben deze gehouden in de tuin van onze feestzaal!GroetjesMelissa
Melissa, ik ben nog niet zolang op dit forum en vind momenteel ook niet hoe ik een persoonlijk bericht moet sturen :-)je mag het mij ook altijd mailen dorientjejanssen@hotmail.comalvast bedankt! @ silke: zie hierboven mijn mailadres, ik dacht dat ik dit reeds gegeven had maar nu zie ik het hier niet meer bij de reacties tussenstaan.
Ben ook altijd geïnteresseerd in hulp - niet makkelijk he!alexiskatia2013@gmail.comAlvast dank aan iedereen die iets doorstuurt, jullie zijn schatjes!
Hier ook wel iemand geinteresseerd in een leidraad... Zou je die ook naar mij willen doorsturen aub?tinake00@hotamil.comThx!