Terug naar overzicht
Bij ons komen wel kleine kinderen, ik vind het zelfs raar om te zeggen dat ze hun kinderen niet mogen meenemen, zeker de tieners (want dat zijn geen kleine kinderen meer). Ik vind dat een trouwfeest ook een aangelegenheid voor een kind is. Bij ons is er wel eentje die het kleintje tegen de avond gaat wegbrengen, maar al de rest blijft en dat zijn er een 10-tal. Nu dat is heel persoonlijk natuurlijk, ik heb hier op het forum al vaker gelezen dat koppels enkel mensen uitnodigen boven de 18 of 16j. Ik zou het zelf nooit doen, maar dat is eigen keuze!
Schrijf gewoon op de enveloppen de namen van de tante en nonkel en dan weten die ook genoeg hoor. Anders schrijf je Fam. X en nu Tante X & Nonkel Y. wij hebben ook een lijn moeten trekken wat betrefd kinderen van vrienden, deze worden niet uitgenodigd, zijn ook allemaal onder de 18 zelfs 16 denk ik. Anders worden het echt teveel gasten. Kinderen van nichten en neven worden ook niet gevraagd omdat het bij ons nog allemaal kindjes zijn onder de 5 jaar.
Ik ben het eigenlijk eens met Alessia.Bij ons komen kindjes ook overal mee, maar in onze familie is dat de gewoonte.Die kleintjes vallen dan gewoon in slaap op twee stoelen tegen elkaar geschoven, of op een veldbedje dat de ouders meebrengen, of in de buggy, ...Maar misschien heeft het Italiaanse kantje daar iets mee te maken :)
ik ben het ook eens met de eerste reactie kinderen horen er nu eenmaal bij en tiener zijn geen kinderen meer die vroeg ik bed gaan he ik denk zelfs dat oudere mensen vroeger vertrekken bij een trouwerij
Zoals hierboven al gezegd werd, schrijf je gewoon de namen van de mensen die uitgenodigd zijn op de envelop. Let op ik zou het zeker ook persoonlijk nog tegen die mensen zeggen want er zijn veel mensen die veronderstellen dat hun kinderen er bij zijn ook al staan ze niet op de envelop...Het is niet abnormaal om neven en nichten van onder de 18 jaar niet uit te nodigen hoor.... je trekt zelf een lijn waar je wil.