Terug naar overzicht
Ik weet het niet. Ik heb ook maar 1 kleed in 1 winkel gepast. Ik had direct prijs. Toen ik mij kleed op internet vond, bleek het zelfs een model uit de collectie van 2008 te zijn. Mijn kleed kwam volgens het prijskaartje van 1135 euro. De winkel deed echter een laatste grote uitverkoop (mevrouw ging op pensioen), waardoor ik mijn kleed had voor 499 euro. Of ik te veel heb betaald of niet (aangezien mijn kleed eigenlijk al van 4 jaar geleden is), kan me niet schelen. Dit kleed zat mij als gegoten. Ik heb sindsdien ook al héél veel andere trouwjurken bekeken op internet en in boekjes en ik heb nog geen enkele keer spijt gehad. Mijn kleed is nog altijd het mooiste dat er ooit geweest is. :)
Normaal gezien zou je toch een korting moeten krijgen hoor, want de volle pot betalen zou ik echt niet doen... Ok, 2011 gaat nog maar 2010 is al wat eerder... Ik zou er toch achter vragen, eventueel een mailtje sturen! Je kunt altijd proberen.
Hallokes heb hetzelfde een beetje meegemaakt... Ook toevallig een winkel binnen gegaan.Het kleedje gevonden op nog geen uur. Maar die moment vond ik het prachtig. Thuis komen en dan idd twijfelen. Maar dankzij dit forum weet ik dus dat het normaal is. Van korting weet ik zelf nix. Ik weet zelf niet van welke collectie het is. Ik zat in de 7de hemel...
Nee hoor, zeker niet normaal dat je nog de volle pot moest betalen...
Bedankt voor jullie reacties! Ik heb gewoon niet echt ervaring met dergelijke dingen daarom de vraag. En de twijfels ach ja ik denk dat zoiets inderdaad wel bij vaker voorkomt
Het hangt er ook wel van af of je effectief het pasmodel gekocht hebt, of dat de jurk voor jou speciaal nieuw gemaakt wordt...In het eerste geval zou ik inderdaad korting verwachten, maar in het tweede geval gewoon de volle prijs. Er zijn namelijk fabrikanten die de jurken uit de vorige collecties ook nog steeds maken op aanvraag en daar hebben ze dan natuurlijk evenveel werk aan als aan eentje uit de nieuwe collectie hé...