Terug naar overzicht
wij zijn daar naar een trouwfeest geweest en het was echt af! het dessertbuffet was om duimen&vingers af te likken.. en ook op mensen met allergieën reageerden ze heel vlot en hadden ze een ander menu voor voorzien.het enige minpuntje dat ik toen vond was de kleine dansvloer (maar dat hangt van het aantal mensen op je feest). we hebben tafels moeten verplaatsen om echt te kunnen dansen.daarom dat wij, aangezien wij een zeer grote familie hebben, een andere feestzaal gekozen hebben.en ik zou niet echt rekening houden met het feit dat het een half uurtje ligt van waar jullie wonen. dit maakt toch niet echt zoveel uit? mensen komen meestal toch van overal.. onze feestzaal is ook ongeveer 30 minuutjes rijden maar er is nog niemand die daar iets op gezegd heeft..veel succes nog met de planning!
hey pieter,wij zijn ook van melle en hebben de feestzaal niet gekozen, niet omdat het te ver van melle is, want dat valt goed mee, maar omdat het al verder van de autostrade is met familie die van erg ver moet komen! Ze zijn sowieso al minimum een uur onderweg en om daaraan nog een half uur bij te plakken, vonden we overdreven.Dus als je familie van de regio is, waarom niet? Moeten ze zelf van ver komen, is de zaal al wel afgelegener.
Over de afstand: onze feestzaal ligt ook op een half uur en dat is voor niemand een probleem. Ik zou me daar dus al geen zorgen over maken!
Hey Pieter,Wij hebben ook getwijfeld om die zaal te nemen. De prijs/kwaliteit is heel goed en heb al veel goede reacties gehoord. Ik vond de zaal nogal koel overkomen en toch niet 100%ons ding daarom hebben wij voor een andere gekozen.De zaal die we nu hebben ligt ook wel een 25min rijden van bij ons thuis (Nazareth) en mijn familie woont allemaal aan de zee. Dus daar zou ik mij geen zorgen om maken of om die reden niet boeken. Groetjes
hallo,wij doen binnen 14dagen daar ook ons feest!dus is het nog even afwachten maar ik ben er vrij gerust in hoorheb nog niks dan goeie referenties gelezen grote of kleine familie ze passenzich echt aan aan jouw wensende zaakvoerders zijn hele vriendelijke mensen en alles kan daar ook in een losse sfeeren van Melle naar Aalter valt wel goed mee hezelf vind ik de verbinding naar de autostrade wel goed meevallen
Hey Mieke,wij zijn ook van Nazareth, welke zaal hebben jullie gekozen?Wij trouwen in Salons Mantovani.
@ Inge : Salons Valkenbulcke in Merendree.Heb Vanessa deze week nog gezien en ze heeft me gevraagd om mee te gaan om een kleedje te gaan kiezen voor jullie huwelijk. Ben benieuwd
HeyOns huwelijksfeest ging dinsdag door in Ten Dauwe. We kregen niets anders dan superveel lof over de mooie locatie en het heerlijke eten.We waren met een groepje van 70 man en de dansvloer was groot genoeg. Groetjes en nog veel succes met de beslissing.Lindsay
Aja Mieke juist jij kent Vanessa. Goed shoppen he, laat jullie maar eens gaan als dat nog niet gebeurd is tenminste, ben hier enkele dagen niet komen piepen.groetjes