TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sanne
13-9-2013
|
16-8-2012 13:51:34
Ik ben momenteel ook op zoek en de meeste artiesten vragen ongeveer 350 euro voor een uurtje, wat wil zeggen een 5 à 6-tal liedjes.
|
|
deddy
15-9-2012
|
16-8-2012 14:01:00
Het is grotendeels afhankelijk van met hoeveel ze komen. We hebben een duo meisjes gevonden (regio antwerpen), maar ze komen voor ons naar West-Vlaanderen. Ze vroegen €90/persoon en nog eens km-vergoeding. Maar dan nog kwam ik vaak niet aan de prijs die anderen vroegen die wel uit de regio komen. Ik moet wel eerlijk zeggen, iemand heeft ze ons aangeraden en we hebben ze dus zelf nog nooit gehoord (behalve op mp3). Op goed geluk zeggen we dan .
|
|
Tim
22-6-2013
|
16-8-2012 14:02:41
Hoi Deddy, hoe noemt het duo meisjes?
|
|
deddy
15-9-2012
|
16-8-2012 14:09:09
Ilse (Stroobant) en Caroline.
|
|
sanderijn
|
16-8-2012 15:13:15
Hallo Eve, ik werk als professioneel muzikante met heel wat ervaring samen met vaste zangeres en woon zelf in Berlare. Als je graag hebt dat ik een playlist en ook videofragment doorstuur, mail me gerust naar tantrijn@hotmail.com Groetjes, Sanderijn
|
|
Kris
|
17-8-2012 14:08:57
Hoi Eve, Bij de Wysiwyg Wedding Singers schommelt de prijs ook tussen de 250 Euro en de 450 Euro, afhankelijk van de bezetting: we komen dan met 2, 3 of zelf een vijftal artiesten. Meer info over ons: www.wysiwygvzw.be , 0479-991878 en ook op Facebook kan je ons terugvinden. groetjes, Kris
|
|
Annelies
22-9-2012
|
17-8-2012 14:38:07
Hey Eve,
wij zijn van Aalst en kozen voor een zangeres die samen met een pianist komt en €400 vraagt voor 7 liedjes!!! + hel belangrijk; de keuze van de liedjes is vrij en worden op vraag ingestudeerd... en niet te kiezen uit een 'playlist'...
grtjss, een bruidje die nu toch wel begint te stressen :-) A.
|
|
Eve
4-5-2013
|
17-8-2012 15:22:31
halo allemaal,
Amaai, ik verschiet eigenlijk wel een beetje van die prijzen :-) Maar dat zullen wel de gangbare prijzen zijn hé :-)
Annelies, wie hadden jullie juist? Ik ben van Lede dus vlak in de buurt! Woehoe, het is bijna aan jullie!
Groetjes,
Eef
|
|
Annelies
22-9-2012
|
17-8-2012 16:26:17
Wij hebben gekozen voor Ann Borgonjon van Abosongs. Deze dame is van Maldegem, maar komt over gans Belgie (samen met pianist) Je kan eventueel een optie laten nemen op jullie datum, en bij ons eens komen luisteren? Wij hebben dat ook zo gedaan :-)...
grjs, en vraag maar als er iets is.. ik ben ondertussen expert huwelijk-planner :-)
A
|
|
Kris
|
17-8-2012 23:56:00
Hoi Eve,
We horen wel vaker dat men van de prijzen schrikt. Daarom toch even toelichten wat je daar allemaal voor krijgt: bij ons omvat dat het live brengen met 2-3-4 of zelfs meer muzikanten van zes tot 8 nummers die jullie vrij kiezen. Daarnaast het gebruik van een professionele geluidsinstallatie met bij ons daarbij ook een geluidstechnicus die ter plekke zorgt voor de juiste balans. Klaarzetten en afbreken en repetities kosten ook tijd. En zo kom je aan die bedragen. Zo nuchter bekeken veel centen, maar als je kijkt naar de tijd die we besteden om dat uurtje voor jullie te zingen, dan is het als je het zo bekijkt helemaal niet duur. Belangrijk is dat je voor jezelf uitmaakt wat je wilt besteden en hoe jij je grote dag wilt beleven. Probeer de mensen die je kiest misschien voordien ook al eens live te horen, dan weet je hoe ze klinken en nadien kan je hen ook even aanspreken.
Veel succes!
Kris
|
|
erwin
|
18-8-2012 20:12:05
Hallo,
kijk eens op onze site www.miekeenerwin.byethost22.com .
Zangeres & Zanger/Pianist. We studeren ook jullie nummerkeuze in Stuur gerust een mailtje voor verdere info. (Prijs < 250 eur)
mvg Mieke en Erwin
|
|
Luc
|
21-8-2012 10:57:24
|
|
Ann
|
5-9-2012 22:03:49
Beste Eve,
Ik kan mijn collega Kris (reactie hier eventjes hogerop) eveneens gelijk geven hoe je aan een bepaald bedrag voor een huwelijksmis komt. Er gaat écht wel heel veel voorbereiding aan vooraf, zeker als je het musiceren en het zingen, voor 200% goed wil doen. Een eerste persoonlijk contact, met een uitgebreide vergadering bij mij thuis met het bruidspaar is een eerste stap, alles live zingen hoort daar ook nog bij, helpen en coachen bij het samenstellen van de mis wat de muziekkeuze betreft, verzoeknummers instuderen op maat, repetities, stijlvolle kledij, geluidsinstallatie, instrumenten, live pianist erbij, en de uitvoering zélf. Het is een hele boterham voor dat éne uurtje muziek. Dat beseffen wij, maar er wordt heel hard gewerkt om jullie een prachtige mis te verzorgen.Maar met kwalitatieve profs wordt het onvergetelijk. Het spreekwoord zegt: ' if you only pay peanuts, you only get monkeys...'. Veel succes, en dikke proficiat! Ann zangeres Abosongs, Maldegem
|
|
jasper
|
12-10-2012 16:04:38
|
|
|
|
Unieke live performances op topniveau!
in Antwerpen |
De romantische toets voor jullie huwelijk!
in |
Gevarieerd aanbod aan zangers, zangeressen & muzikanten te boeken in duo, trio of band
in Ternat |
Bijzondere muziek voor die bijzondere dag
in Antwerpen |
LIVE MUZIEK OP JE HUWELIJKSVIERING – BRUILOFT – RECEPTIE – TROUWFEEST
in Burcht |
Coverband and live band on higher level
in Deurne |
LIVE MUZIEK & DJ
in Schelle |
Lillee's Land
in Tienen |
De muzikale toets voor jullie perfecte dag!
in Gentbrugge |
De perfecte noot voor uw mooiste dag!
in Heusden |
Prachtige, ontroerende zang voor uw onvergetelijk moment
in Dendermonde |
stijlvolle muziek voor uw huwelijk
in berlare |
Er zit muziek in jullie dag ...
in Zwalm |
|