TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sanne
13-9-2013
|
16-8-2012 13:51:34
Ik ben momenteel ook op zoek en de meeste artiesten vragen ongeveer 350 euro voor een uurtje, wat wil zeggen een 5 à 6-tal liedjes.
|
|
deddy
15-9-2012
|
16-8-2012 14:01:00
Het is grotendeels afhankelijk van met hoeveel ze komen. We hebben een duo meisjes gevonden (regio antwerpen), maar ze komen voor ons naar West-Vlaanderen. Ze vroegen €90/persoon en nog eens km-vergoeding. Maar dan nog kwam ik vaak niet aan de prijs die anderen vroegen die wel uit de regio komen. Ik moet wel eerlijk zeggen, iemand heeft ze ons aangeraden en we hebben ze dus zelf nog nooit gehoord (behalve op mp3). Op goed geluk zeggen we dan .
|
|
Tim
22-6-2013
|
16-8-2012 14:02:41
Hoi Deddy, hoe noemt het duo meisjes?
|
|
deddy
15-9-2012
|
16-8-2012 14:09:09
Ilse (Stroobant) en Caroline.
|
|
sanderijn
|
16-8-2012 15:13:15
Hallo Eve, ik werk als professioneel muzikante met heel wat ervaring samen met vaste zangeres en woon zelf in Berlare. Als je graag hebt dat ik een playlist en ook videofragment doorstuur, mail me gerust naar tantrijn@hotmail.com Groetjes, Sanderijn
|
|
Kris
|
17-8-2012 14:08:57
Hoi Eve, Bij de Wysiwyg Wedding Singers schommelt de prijs ook tussen de 250 Euro en de 450 Euro, afhankelijk van de bezetting: we komen dan met 2, 3 of zelf een vijftal artiesten. Meer info over ons: www.wysiwygvzw.be , 0479-991878 en ook op Facebook kan je ons terugvinden. groetjes, Kris
|
|
Annelies
22-9-2012
|
17-8-2012 14:38:07
Hey Eve,
wij zijn van Aalst en kozen voor een zangeres die samen met een pianist komt en €400 vraagt voor 7 liedjes!!! + hel belangrijk; de keuze van de liedjes is vrij en worden op vraag ingestudeerd... en niet te kiezen uit een 'playlist'...
grtjss, een bruidje die nu toch wel begint te stressen :-) A.
|
|
Eve
4-5-2013
|
17-8-2012 15:22:31
halo allemaal,