Terug naar overzicht
liefst regio West of oostvlaanderen xxx
La Sposa Outlet in RoeselareIk heb hier al een suitekleedje gekocht voor de wettelijke trouw en ben tevreden. Er is onlangs een topic hierover geweest.Bruidshuis Steven in Torhout heeft ook een stuk outlet.Pierre-Yves heeft een outlet in Deinze.
c'est moi in zunderttussen 550 en 750 euro niet meer heelmooi en keiveel keuze
La sposa outlet is wel in beveren leie hoor :)! Ik heb daa mn trouwkleed gekocht Vanessa! Ik wil gerust meegaan :))!
in zwijndrecht is een winkel die aan all-in pakket verkoopt met de opendeurdag, dwz kleed schoenen lingerie, accesoires allemaal inbegrepen. vorig jaar was dat aan 1350 had ze gezien op de trouwbeurs in antwerpen.
Heeft iemand een idee rond welke prijs de suitekleren liggen in La Sposa outlet? Ik heb echt geen idee...
Mercie allemaal ! @debbie merci scheetje ma heb al iemand die meegaat voor mijn advies :) en vandaag had ik naar gent geweest , ook mooie trouwkledij ma wil graag nog eens rond kijken ! xxx
Hey Vanessa,Ik heb mijn bruidsjurk gekocht in Rue de Brabant in Brussel.Gewoon elke winkel afschuimen en je vind zeker je droomjurk.Heb voor mijn jurk is gekeken en in een gewone bruidswinkel zou ik 3keer zoveel geld kwijt geweest zijn.Het is wel niet echt in de buurt, maar toch zeker de moeite.grs en veel succes met je zoektocht
Suitekledij heb je tussen 150 en 350 EUR. Stukken van Ugo Zaldi, Linea Raffaeli, ...
ik zou begin volgend jaar eens naar de outlet van la sposa gaan, maar ik vraag mij af of dit nie te vroeg is?
Nee hoor, 6 à 9 maand op voorhand is de normale gang van zaken.
ook in een outlet? ik heb al horen zeggen dat je het kleed direct meekrijgt? of is dit niet zo?
Je krijgt je kleed inderdaad meteen mee maar dat wil niet zeggen dat het te vroeg is. Als je in januari als es gaat kijken en dan is het niets, dan heb je nog voldoende tijd om elders te kijken of nog es terug te keren.
das idd wel waar ;o) thx!
Rebecca, bedankt voor uw reactie! We zullen binnen enkele maanden eens een kijkje gaan nemen.