Terug naar overzicht
09.00 haar, make-up, kledij aantrekken te Dendermonde
10.30 gasten voor wettelijke trouw arriveren
11.00 vertrek naar het gemeentehuis
11.30 wettelijke trouw
11.45 foto’s aan het gemeentehuis
12.30 lunch te Wetteren
13-15.00 fotoshoot, mensen suite lunchen gezellig na//koffie
15.00 bruidsmeisjes en fotografen gaan naar de kerk om alles klaar te zetten
16.00 kerk
17.45 aankomst feestzaal te Lokeren
18.00 eerste receptie
18.45 eerste + tweede receptie
19.30 einde recepties, begin avondfeest
20.15 begin diner
22.30 dessertenbuffet
04.00 einde feest
Die van mij zal er ongeveer ook zo uit zien, weliswaar een jaar later dan :) Lijkt mij zeer haalbaar
Ziet er goed, ons uren zit anders, maar de tijd die we nemen om alles te doen, komt overeen met uw schemaWij trouwen op dezelfde dag, spannend he.
Ziet er dik in orde uit! Jullie hebben wel geluk dat jullie kerkelijk huwelijk zo laat kan, dat volgt snel op het avondfeest hé, is wel handig voor mensen dat van ver moeten komen ofzo. :)
Tip top Lauren!
Ik weet nu niet hoe jij jou haar gaat doen maar anderhalf uur om jezelf klaar te maken lijkt mij vrij weinig. Ik had enkele proefkapsels gedaan en telkens duurde het 2uur eer ik klaar was. Op de dag zelf duurde het 3 uur omdat mijn haar maar niet wou drogen (geen idee waarom). gelukkig hadden we genoeg marge genomen. Maar ik zou dus zeker vroeg genoeg beginnen met je klaar te maken. Beter te vroeg klaar dan dat je verloofde aan de deur moet wachten tot je klaar bent. Zie dat je ook ruim tijd rekent voor 'onderweg' (reistijd tussen verschillende locaties), de google tijdsindicatie bijvoorbeeld, is echt het absolute minimum. Rest ziet er allemaal goed uit!
Thanks meisjes! Nu ben ik toch al gerustgesteld :DIk ga inderdaad misschien wel kijken om al om half 9 aan haar en make-up te beginnen.@inge begin je al nerveus te worden? :D
Ziet er goed uit!!
Lauren,ik heb al meer stress gehad dan nu, maar ik voel het toch terug lichtjes oplopen. Nog de laatste afspraken maken met dj, zaal, videograaf, drukker moet de misboekjes nog drukken en de menu's. Maar voor de rest denk ik dat ik bijna rond ben. En toch heb ik geen rust in mijn hoofd, haha. Lauren, ik ga eens denken aan jullie als ik opsta de 15de en we gaan volop genieten he. En jij? Hoe zit het met de zenuwen?Vanwaar ben je en waar trouwen jullie?groetjes
Het valt nog mee, al helpt het niet om nu uw berichtje te lezen, haha :D Het begint subtiel toch op te komen. Ik ben van Dendermonde en we trouwen in Dendermonde (wet) en dan in Wetteren (kerk) met een feest is Lokeren. En jullie?
Wij zijn van Nazareth en zijn getrouwd voor de wet op 29/6/2012. En we trouwen in nazareth voor de kerk. We hebben dit bewust niet opdezelfde dag gedaan, omdat we twee kindjes hebben van 3 en 5 jaar en het zo al een drukke dag zal zijn. Ons feest is in salons mantovani te Oudenaarde.
Haaj, wij trouwen ook op 15 september :) spannend e!Ik ben ook niet bepaald de rust zelve, hopelijk kan ik het op die dag allemaal van mij af zetten! :)Zoals anderen al zeiden... 1,5u voor je haar en make up is veel te weinig!Voor de rest ziet dat er goed uit e!!!:)succes!