Nu Online
Momenteel zijn er 620 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

op stap gaan

16-8-2012 17:13:48
Hey iedereen,
Ik wil gene echte vrijgezelle maar wel nog eens heel goed opstap gaan met mijn beste vriendin (tot in de vroege uurtjes dus )
Maar waar is er tegenwoordig nog iets te zien? Aangezien we alle 2 kindjes hebben gaan we niet echt meer op stap en zijn er dus niet meer van op de hoogte waar het nog goed is om een stapje in de wereld te zetten. Mag in heel belgie zijn

Alvast mercikes

daizy
24-11-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 796

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik16-8-2012 18:28:26

welke muziek?
cafeetjes of mega disco?

daizy
24-11-2012
 Meld misbruik16-8-2012 20:07:17

muziek mag vanalles wat zijn. Liefst danscafe's

kelly
13-7-2013
 Meld misbruik17-8-2012 10:55:01

Ik ben enkel in antwerpen bekend; cafe de vuile was, het veurleste, als het wat groter mag; hangar 26,cafe local, cental park in schoten... nog groter; noxx of la rocca
Da zijn de plaatsen dat ik weet waar nog wel 't een en 't ander te zien is in het weekend x x x

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...