TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Alessia
7-9-2012
|
16-8-2012 17:57:48
Hier nog een septemberbruidje :D Ik moet eigenlijk niet zo heel erg veel meer doen. Vandaag heb ik de tafelnummerkaartjes afgewerkt, een heel werkje...ben blij dat dat gedaan is. Morgen heb ik mijn proefkapsel en mijn 4de pas van mijn kleed. Volgende week zaterdag heb ik mijn proefmake-up en in de loop van de week hebben we ook een afspraak met de dj. Ik moet nog 1 bestelling plaatsen met de laatste decoratiespulletjes en volgende week zijn ook onze reispassen klaar. Ik moet nog de boekjes afdrukken, maar ik moet eerst nog goedkeuring krijgen. 4 mensen moeten nog iets laten weten, maar we hebben hun als uitzondering op de regel nog tot eind deze maand gegeven omdat ze dingen hebben vastliggen als een operatie of een vergadering die ze eventueel gaan verplaatsen. De dag voor onze trouw gaan we ook nog onze bloemen kopen en gaat een vriendin de bloemstukken en het boeketje maken waarna ik nog naar de manicure moet en daarna nog naar de kapper en dan nog het zaaltje voor de middaglunch helpen versieren... De donderdag voor de trouw word dus de drukste dag :D Het enige waar ik me nu zorgen over maak is het weer. Je kunt al tot 30 aug. zien en het wordt duidelijk kouder met neerslag :s Zenuwen heb ik nog niet, eerder enorm veel kriebeltjes. Ik kijk er echt zo naar uit! Nog maar 21 daagjes te gaan en dan is het al zover... Flipperdeflip! Alessia
|
|
Evelien
1-9-2012
|
16-8-2012 18:14:57
Hier nog 15 dagen op de teller! Spannend!
Kwa planning zit alles wel goed op schema denk ik maar doordat ik momenteel nog voltijds werk en pas verlof heb vanaf 25/08, beginnen de zenuwen toch al te komen! Er moeten nog zoveel kleine dingen geregeld worden (menukaarten en naamkaarten laten drukken, alles naar de feestzaal brengen, naar de winkel gaan om cava ed voor de lunch, broodjes voor de lunch bestellen, versiering naar de bloemiste brengen, samenzitten met mijn tante die de lunch gaat organiseren, 3de en laatste pas doen enz enz) dat ik echt wel stress krijg wanneer ik bedenk wanneer ik dat allemaal weer eens moet doen :-).
Maar we slaan er ons wel door! ;-)
En wat het weer betreft, heb ook al 1x durven kijken en wordt echt al half zot :-p. Nu zaterdag hebben we onze vrijgezellen en het zal prachtig weer zijn en dan zou het ineens op de trouw regenen? Om zot te worden!! Maarja, we zullen maar nog ff afwachten :-).
Groetjes!
Evelien
|
|
tamara 7/9/2012
|
16-8-2012 18:53:03
vandaag nog afspraak met fotograaf, deze middag afspraak gehad voor boeket volgende week afspraak dj proef make up moet nog gedaan worden volgende week en volgende zaterdag naar de feestzaal en dan zijn we rond en is alles in orde
|
|
Wendy
22-9-2012
|
16-8-2012 20:38:41
So much to do, so little time ... Hierbij ons overzichtje: TO DO: - Dj : samenkomen, afspraken maken en lijst liedjes en openingsdans afgeven - gastenboek bestellen - dollars wisselen - bruidsboeket bestellen - samenkomen met de zaal (vrijdag voor de trouw) - openingsdans kiezen - Tafelnamen kiezen en uitwerken - sjaal kopen - bedankjes - hapjes en drank voor s’middags bestellen - liedjes-cd maken: 1x ceremonie, 1x openingsdans, 1x intredelied feest - Tafelschikking - decoratie voor huis, auto,... - draaiboek afwerken - feestregels opmaken met achterkant dranklijst - enveloppendoos/schatkistje - boekje 101 redenen - ringkussentje/beer - cadeau getuigen/ouders - snoepjes en speeltjes voor kinderen - EHBO-kitje - paraplu’s halen - speeche schrijven voor avondfeest - geloften schrijven - schoenen dringend inlopen - .... En als ik hier nu aan denk, beginnen de zenuwen toch wel te komen!
|
|
Sandra
7-9-2012
|
16-8-2012 21:05:45
Hey hey!!
@ Evelien: ik heb die curve van het KMI ook al bekeken en eind augustus neemt diene temperatuur daar nen duik...mag NIET!!! :-) doeme toch...ik duim voor stralend weer GANS de maand september e seg :-)!!!
Hier nog een aantal to do'tjes, maar het zijn kleintjes...:-) De stress blijft voorlopig achterwege (heb al een zware crisis gehad met de traiteur dus ik kan het aan vanaf nu!) moet ook nog werken tot 31 augustus dus nog geen tijd om veel stress te kweken voor de trouw!
Nog veel succes allemaal!!!
groetjes
Sandra
|
|
Marisa
1-9-2012
|
16-8-2012 21:15:23
Nog een paar kleine to-do's zoals bedankjes afwerken, lunchbroodjes bestellen, laatste afspraak met de zaal en tafelindeling een definitief karakter geven. Daarnaast de laatste misboekjes nog afprinten en plooien. Morgen mag ik mijn kleed afhalen, als het nog past ;) En dan heb ik morgen nog een afspraak voor een proefkapsel (want het vorige trok op niks). Tot nu toe ook nog geen stress, alleen voor het weer inderdaad. Het ziet er inderdaad niet goed uit, maar ik hoop nog op een serieuze verandering. Deze zaterdag heb ik ook mijn vrijgezelle en ik ben wel al heel tevreden over het weer :)
Groetjes,
Marisa
|
|
Lieze
1-9-2012
|
16-8-2012 22:20:17
Bij ons nog gastenboek halen, maar we willen werken met foto's die getrokken worden als onze familie en vrienden toekomen in de feestzaal. Dus hebben we een soort A4- fotoboek nodig. En deze moet ook nog versierd worden. Onze enveloppendoos is al gemaakt, maar ze moet nog geschilderd en afgewerkt worden. Nog eens naar de gemeente gaan. Wegwerpkodaks kopen en nog een paar van die kleine dingen.
|
|
Lauren
15-9-2012
|
17-8-2012 9:32:57
@Wendy gaan jullie ook naar de VS?
Wij moeten nog -bedankjes maken (confituur maken en stickers drukken) -de takken voor de wedding tree + vaas halen -kleed ophalen en bruidsmeisjeskleedjes uitdelen -papier voor op mijn mand met dansslippers maken -de catering voor de lunch regelen -een laatste headcount doen. Zoveel mensen die gewoon niks hebben laten weten...
|
|
clara
1-9-2012
|
17-8-2012 10:30:45
- viering gemeentehuis nog in eensteken - menu kiezen (de hapjes nog) alsook menuutjes maken - tafelnamen en nummers kiezen - taxi's snachts regelen - kleed gaan passen en gaan halen - schoenen inlopen - bus nog eens gaan bekijken en route bespreken - dagindeling aan iedereen bezorgen - broodjes bestellen - paraplu's gaan halen - EHBO kitje maken - kado's ouders..
en dat met nog 14 dagen op de teller... en maar verlof 30 augustus...
|
|
Sandra
7-9-2012
|
17-8-2012 11:19:59
Oh Clara, belangrijk idd: schoenen inlopen!!! Ik zou het nog vergeten...vraag is alleen wanneer ik dat ga doen :-)!!!
groetjes!
|
|
Femke
8-9-2012
|
17-8-2012 12:39:57
Hallo
Bij mij zijn het ook nog kleine dingen, nog een beetje decoratie gaan halen, cadeautjes voor ouders en getuigen, broodjes bestellen voor 's middags,...
De zenuwen blijven bij mij ook nog even weg maar ik hoop zo op mooi weer!
Groetjes.
|
|
Wendy
22-9-2012
|
17-8-2012 13:06:33
@ Lauren, wij gaan naar Mexico. Reisbureau had aangeraden om hier bij ons al Amerikaanse dollars om te wisselen. En idd, bij ons ook nog veel gasten die moeten bevestigen (maar ze hebben nog tot 1/9)
|
|
clara
1-9-2012
|
17-8-2012 13:28:23
@ sandra, ik wou ze gewoon dragen als ik in de zetel zat, zodat ze al aan mijn voeten kunnen wennen, maar ik heb laarsjes en gezien dat warme weer heb ik nog niet veel zin gehad met laarsjes in de zetel te zitten :)
|
|
Sandra
7-9-2012
|
17-8-2012 14:50:18
Ik heb ze al 1 keer 2 uur gedragen terwijl ik stond te strijken :-) en dat viel wel mee :-) Dus ik zal ze nog eens dragen dan tijdens het strijken...maar ook dat is niet zo een pretje tijdens dit weertje :-)!!
groetjes!
|
|
Benita
8-9-2012
|
17-8-2012 15:59:47
Wij moeten nog; - de misboekjes bestellen/ laten drukken. (de drukkerij is in verlof) - de bloemen voor de kerk bestellen, altaar stuk en bloemen voor aan de stoelen te bevestigen. - dj komt morgen eens langs, we hebben wel nog geen openingsdans nummer! :( we geraken er maar niet aan uit! - idd schoenen eens inlopen, heb ze al een paar keer aangehad en had veeeeel blaren op mijn voeten! Dus heb ik panty's gekocht, alé van die hold - ups :) - lunch bestellen, hier ook gewoon kleine belegde broodjes. - proef makeup heb ik de 28ste, ben eens benieuwd! Normaal ging ik het zelf doen, maar ga mij eens laten verwennen :) - gelnagels, ga ik 2 dagen voor the day laten doen. - bruidsjurk ophalen. - wijn proeven. - woensdag gaan we nog eens naar de catering, alles gaan bespreken & de tafelindeling, enz... - cadeau's ouders, weet nog niet wat. - afhalen huwelijkskaars. - lijstje met adressen doorsturen naar ons vervoer. Denk dat het zoiets zal zijn, :) De stress komt met ups & downs, vorige week eens een bridezilla momentje gehad, maar nu de rust zelve! Nog veel succes iedereen! En laat ons zeker duimen naar goed weer!!!!!!
|
|
ruth
15-9-2012
|
17-8-2012 17:42:53
Hey ik krijg al stress haha, nee ik denk dat we goed op schema zitten...
-misboekjes drukken en kaftje maken (hopelijk klopt dat boekje-print van indesign) -ballonnen bestellen met helium -bedankjes bestellen -tafelindeling is ongeveer rond, dus dan de kaartjes hiervoor maken en printen -paraplu's bestellen -binnenlocatie voor foto's zoeken -ons bankje laten maken -manicure??? -muziek branden op cd vr in de mis, en de jongens die gitaar spelen inlichten over de muziek -de lezers inlichten en hun tekst al even doorgeven -euhm....
-niet vergeten: -de broodjes meepakken vr op one bus op te eten 's middags -een sos kitje -dekentje vr fotosessie -
is het dit?
groetjes
|
|
ruth
15-9-2012
|
17-8-2012 17:43:30
schoenen zijn ingedanst (incl strepen, weet iemand hoe je die van witte Hasall schoenen fkrijgt trouwens?)
|
|
Tamara
8-9-2012
|
17-8-2012 18:21:11
Hoi ladies!
Hier ook heel druk. Ik werk nog tot 4 september dus vaak geen tijd om eraan te denken. Ik denk wel dat ik alles onder controle hebben. We zijn vollenbak aan't oefenen voor onze openingsdans. Zelfs een gewone slow met af en toe een draaike is al moeilijk voor mijne toekomstige. Ons liedje dat we gekozen hebben (rose of my heart by johnny cash) heeft een moelijk traag ritme. Hier ook ong de helft van de mensen uitgenodigd op het dansfeest die nog niet bevestigd hebben.
Nog het een en ander te doen:
* tafelwijzers maken * openingsdans verder oefenen * schoenen onlopen * helium halen voor onze hartvormige ballon's * bakfietsje decoreren: hiermee fietst mijn zoontje met de ringen naar het altaar * memorykaars: tekst schrijven * geloften schrijven * overhandigen ringen: tekst schrijven * cd's maken plus back up cd * cd's testen op installatie zaal * foto's installatie maken en doorsturen dj * laatste pas trouwkleed * laatste afspraak feestzaal * afspraak dj * afspraak fotograaf laatste keer * laatste afwerking draaiboek * hartkoekjes maken ipv hostie met heildronk witte wijn (nog te halen) * rescuekit maken: pijnstillers, motilium, immodium, deo, haarlak, naald en draad, veiligheidsspeld, schuivertjes, vochtige doekjes, zakdoekjes, vlekkenspray, compeed tegen blaren, dextro energy, zonnecreme en reserveschoenen
Proefsessie make-up en kapsel al gehad: heel tevreden. Nu wacht ik nog wel op mijn tiara die bsteld is via hair comes the bride en mijn oorbelletjes. Heb nog onlangs beslist dat ik mijn vorige haaraccesoire en juwelen niet meer zo mooi vond.
Dus, ook nog veel te doen op weinig tijd met de nodige nachtmerries tot gevolg :(
Maar toi toi toi, allemaal geloof hebben in een zonnige septembermaand!!!!!!!!!!
xxx
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|