Terug naar overzicht
Hallo, wij wilden ook doodgraag in de Cortina trouwen. Supermooie feestzaal, heel romantisch.. Maar onze ouders vonden het iets te duur, alhoewel als we het uitrekenden bij andere trouwzalen het ongeveer op hetzelfde ging komen. En ook zagen ze de voorschotten niet echt zitten. Maar tegen dat de ouders hun zegje gedaan hadden...nu trouwen we in saint-germains. Over die trouwzaal was iedereen het direct eens dusja... We hebben wel eens gaan kijken naar de cortina en zijn heel goed ontvangen geweest.Ik denk dat je daar ook wel het gevoel hebt dat ze jou in de spotlights zetten (bijv. na de receptie moeten alle gasten aan hun tafels gaan zitten, en als laatste komt het bruidspaar binnen op een balkon, terwijl het donker is in de zaal en alle spotlights op jullie gericht Dus moest het aan mij liggen gingen wij daar ons feest doen, maarja... Veel succes!
Hoi! Wij trouwen daar ook volgend jaar! We werden er goed ontvangen en al veel positieve commentaren gehoord...De feestzaal is wel degelijk overgenomen, maar de zaalverantwoordelijke (die eigenlijk alles regelt) is nog steeds dezelfde als vroeger...zeer bekwame man als je het mij vraagt. Veel succes op jullie zoektocht naar een feestzaal!
Wij trouwen op 15 september in de cortina. Wij zijn er ook heel goed ontvangen. De menu bespreking hebben wij ook al gehad, en alles is mogelijk, niets is hen teveel. Als er iets is kunt ge ook altijd bellen. Wij waren in het begin ook aan het twijfel over de prijs, maar als je dat vergelijkt met andere zalen komt dat bijna op hetzelfde neer. Veel succes met de zoektocht!