Terug naar overzicht
Wij geven binnenkort ons feest in Ten Dauwe Nog niks dan goeie commentaren gehoord Je moet er wel vlug bij zijn!
Hey,Wij hebben gekozen voor Valkenbulcke in Merendree. Zelf zijn we er nog niet naar een feest geweest maar al veel goede reacties over gekregen.Ten Dauwe stond ook op ons lijstje maar het interieur vond ik wat koel maar anders ook niets dan goede reacties.Groetjes
Wij zijn in Huyze De Baere langsgeweest.Het eten zou daar blijkbaar in orde zijn. Maar we hadden ongeveer 110 genodigden en dat werd een probleem om te plaatsen.Je zal wel merken wat ik bedoel eens je er bent. En helaas was de uitbaatster niet echt ons ding.Bij ons is het uiteindelijk Ter Mude geworden en het was elke euro waard.
wij hebben gekozen voor het Kasteel van Moerkerke.We zijn beiden van die streek en hebben al meerdere feesten daar meegemaakt (waaronder ook een trouw).De locatie is prachtig! het personeel is super vriendelijk, niets is teveel! de uitbaatster is ook een heel vriendelijke mevrouw die meermaals komt checken of alles in orde is, zorgt dat alle geschenken veilig worden opgeborgen! het eten is mooi verzorgd en vooral heel lekker! :-)Voor ons was er geen twijfel over de zaal! Kasteel van Moerkerke en nergens anders :-).Mijn broer is eens naar een trouw in Huyze de Baere geweest en hij heeft daar ook ferm over geboft. dat het lekker was en ook een mooie locatie, maar ik kan niet uit eigen ervaring spreken.
Ik heb al trouw meegemaakt in De Baere en in Kasteel van Moerkerke en beiden zijn top! De Baere is pure klasse, eten en dessertbuffet was de max! Kasteel van Moerkerke was ik enkel voor dessertbuffet dus kan weinig zeggen over het eten, maar die locatie is ook prachtig...zeker als je buiten receptie kan geven in de mooie tuin!
Al een paar trouws in het kasteel van Moerkerke mogen meemaken. Supercool, verzorgd en zoals je zegt zeer lekker eten!Ik vind dit een echte aanrader!
Huize De Baere: super maar jammer dat de zaal niet 1 geheel is (breekt de sfeer een beetje) Ten Dauwe: geen gezellige zaal, eten wel goed Kasteel van Moerkerke: super locatie (maar geen geniet van bij slecht weer) en eten lijkt prijs kwaliteit top Valckenbulcke: super van eten en bediening! Wij kiezen voor het godshuis omdat deze zalen unieker en moderner zijn Succes! X