Nu Online
Momenteel zijn er 696 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Keuze feestzaal

16-8-2012 21:50:28
Dag lezers,

Nog één feestzaal te bezoeken. Volgende week zullen we definitief moeten beslissen welke feestzaal we kiezen.
We twijfelen nog tussen volgende feestzalen:

- Ten Dauwe in Aalter
- Kasteel van Moerkerke
- Huyze de Baere in Maldegem
- Valckenbulcke in Merendree

Wie bezocht reeds deze zalen of heeft er goede commentaren over gehoord?
Wie had hier reeds een trouwfeest?

Let us know!

Frederik en Mieke
16-8-2013
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1477

Heidi
31-8-2012
 Meld misbruik16-8-2012 23:08:39

Wij geven binnenkort ons feest in Ten Dauwe Nog niks dan goeie commentaren gehoord Je moet er wel vlug bij zijn!

Mieke
27-4-2013
 Meld misbruik17-8-2012 9:02:41

Hey,
Wij hebben gekozen voor Valkenbulcke in Merendree. Zelf zijn we er nog niet naar een feest geweest maar al veel goede reacties over gekregen.
Ten Dauwe stond ook op ons lijstje maar het interieur vond ik wat koel maar anders ook niets dan goede reacties.
Groetjes

Rütger
28-7-2012
 Meld misbruik17-8-2012 9:28:14

Wij zijn in Huyze De Baere langsgeweest.
Het eten zou daar blijkbaar in orde zijn.
Maar we hadden ongeveer 110 genodigden en dat werd een probleem om te plaatsen.
Je zal wel merken wat ik bedoel eens je er bent.
En helaas was de uitbaatster niet echt ons ding.
Bij ons is het uiteindelijk Ter Mude geworden en het was elke euro waard.

jana
15-6-2013
 Meld misbruik17-8-2012 12:26:37

wij hebben gekozen voor het Kasteel van Moerkerke.
We zijn beiden van die streek en hebben al meerdere feesten daar meegemaakt (waaronder ook een trouw).
De locatie is prachtig! het personeel is super vriendelijk, niets is teveel! de uitbaatster is ook een heel vriendelijke mevrouw die meermaals komt checken of alles in orde is, zorgt dat alle geschenken veilig worden opgeborgen! het eten is mooi verzorgd en vooral heel lekker! :-)
Voor ons was er geen twijfel over de zaal! Kasteel van Moerkerke en nergens anders :-).

Mijn broer is eens naar een trouw in Huyze de Baere geweest en hij heeft daar ook ferm over geboft. dat het lekker was en ook een mooie locatie, maar ik kan niet uit eigen ervaring spreken.

Leen
16-2-2013
 Meld misbruik17-8-2012 12:32:13

Ik heb al trouw meegemaakt in De Baere en in Kasteel van Moerkerke en beiden zijn top!

De Baere is pure klasse, eten en dessertbuffet was de max! Kasteel van Moerkerke was ik enkel voor dessertbuffet dus kan weinig zeggen over het eten, maar die locatie is ook prachtig...zeker als je buiten receptie kan geven in de mooie tuin!

sofie
20-4-2013
 Meld misbruik17-8-2012 15:01:12

Al een paar trouws in het kasteel van Moerkerke mogen meemaken. Supercool, verzorgd en zoals je zegt zeer lekker eten!Ik vind dit een echte aanrader!

Ellen
12-7-2013
 Meld misbruik18-8-2012 8:08:45

Huize De Baere: super maar jammer dat de zaal niet 1 geheel is (breekt de sfeer een beetje) Ten Dauwe: geen gezellige zaal, eten wel goed Kasteel van Moerkerke: super locatie (maar geen geniet van bij slecht weer) en eten lijkt prijs kwaliteit top Valckenbulcke: super van eten en bediening! Wij kiezen voor het godshuis omdat deze zalen unieker en moderner zijn Succes! X

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info