Nu Online
Momenteel zijn er 657 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe draag je de sluier?

16-8-2012 21:59:34
Hallo, binnenkort naar de kapper!!
ik vroeg me af, mijn kapsel.. ik wil dat je er een stukje toch van ziet, ik had gedacht de sluier meer op mijn kruin te steken, niet te hoog dus,
het is ook een dubbele sluier eig, ik ging hem eerst gebruiken voor voor mijn gezicht te hangen maar lijkt me beetje te, niet? zie da mijne vent wegloopt wat doen jullie, sluier voor het gezicht of niet? en wnnr doe je die dan weer gewoon? en zie je een stukje van jullie kapsel? of steken jullie hem hoog?

Petra
8-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 527

Silke
4-5-2013
 Meld misbruik16-8-2012 22:37:51

hehe het lijkt me wel spannend om zo even de sluier voor het gezicht te doen tot je uw verloofde ziet in de kerk en dat hij dit dan naar omhoog doet ofzo. Moet wel speciaal zijn!!
Ik twijfel ook serieus of ik een sluier zou dragen of niet. Ik vind het alleen jammer dat je dan wat minder keuze hebt qua kapsels. Ik vind het wel leuk voor in de kerk maar ik zou die op het feest dan misschien willen afdoen..

Ellen
1-9-2012
 Meld misbruik17-8-2012 8:56:20

Ik steek hem ook meer op mijn kruin, maar hij valt toch nog steeds mooi open.
Het speciale van mijn kapsel zit ook aan de zijkant, zodat je er toch niet teveel van mist. Ik ga mijn sluier ook uitdoen 's avonds, om te dansen.... Heb er lang over getwijfeld, omdat je dan minder van de achterkant van je kleed ziet, maar je kan maar een keer in je leven een sluier dragen, en zo voel ik me pas echt een bruid :)

Bea
6-7-2013
 Meld misbruik17-8-2012 9:57:03

Ik ga er ook een dragen (moet er nog wel een vinden). Vind het ook het mooist wat meer naar achteren te dragen. De achterkant van mijn kleed is juist heel sober dus zoek ik er een met versiering op. Ik wil wel dat hij voor mijn gezicht kan maar denk het enkel te doen voor de grap (foto's) en misschien de eerste keer als vriend me ziet. Bij het dansen zal hij ook wel uitgaan. Ik weet niet of je dan je kapsel omzeep helpt bij het uitdoen of valt dat goed mee? Wat hebben jullie er voor betaald en hoelang is hij?

Petra
8-9-2012
 Meld misbruik17-8-2012 21:13:17

Ik weet niet meer hoeveel, ik zou op mijn briefje moeten kijken dat in men zak bij de rest bij mijn ouders, ik denk ongeveer 50 euro en hij komt ongeveer tot boven men poep, ik denk dat ik hem ook enkel ga over mijn gezicht doen als ik de deur openmaak voor mijn ventje, maar in de kerk niet denk ik, ik twijfel nog, dus ik wacht nog wat reacties af hier mijn sluier is sober , gewoon met een fijn wit randje errond, ik wil de aandacht naar mijn kleed trekken, dat uit kant en parels bestaat, maar ik heb mooie sluiers gezien met swarovskisteentjes erop of een sluier met kant, met de steentjes was ook heel mooi en niet zo'n grote meerprijs dacht ik

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...